اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

همدان در بعد گردشگری و افتخارات ورزشی زبانزد است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان توسعه گردشگری را یکی از اهداف مهم جشنواره زمستانی همدان دانست و با اشاره به بعد ورزشی این جشنواره گفت: همدان در بحث ورزشی دارای افتخارات بسیاری است.

همدان در بعد گردشگری و افتخارات ورزشی زبانزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد عصر امروز در مراسم تقدیر از قهرمانان المپیک کشور ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و قدردانی از حضور قهرمانان المپیک و خانواده‌های آنان در همدان، به شعار ششمین جشنواره زمستانی مبنی بر «همبستگی، گردشگری و ورزش» اشاره کرد.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و میراثی کشور ایران، به پیشینه استان همدان در این زمینه پرداخت و افزود: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران و جزو نخستین شهرهای دنیا است که در تاریخ قدمتی 3 هزار ساله دارد.

استاندار همدان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی استان همدان خاطرنشان کرد: وظیفه ما شناساندن این موارد مهم و منحصر به فرد است تا به این واسطه زمینه ورود گردشگران ایرانی و خارجی علاقمند به استان را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری در بعد داخلی و خارجی یکی از اهداف مهم جشنواره زمستانی است، به بعد ورزشی این جشنواره اشاره کرد و افزود: همدان در بحث ورزشی دارای افتخارات بسیاری است.

آزاد با اشاره به فصول چهارگانه در استان همدان و با بیان اینکه جاذبه‌های زمستانی این استان به نوبه خود گرمابخش میهمانان است، گفت: برای این فصل سال برنامه‌های متعددی را در برنامه داشتیم که با توجه به وضعیت بارشی و جوی محقق نشد.

وی با تأکید بر اهمیت همبستگی بین اقوام در ایران که نمایانگر صلح و دوستی است این ویژگی را از دیگر اهداف جشنواره زمستانی ششم دانست و به تحسین سفرای خارجی در بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان همدان اشاره کرد.

استاندار همدان با اشاره به وجود مقبره بزرگانی چون بوعلی سینا، باباطاهر و جاذبه‌های منحصر به فردی چون غار آبی علی‌صدر و کتیبه‌های گنج‌نامه در همدان، ابراز داشت: هدف ما رساندن پیام استان تاریخ و تمدن و گردهمایی این همه جاذبه در یک مکان به دنیا است.

وی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره زمستانی ششم در همدان، ابراز امیدواری کرد که جشنواره زمستانی به اهداف ترسیم شده خود دست یابد.

انتهای پیام/89004/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول