اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‌رسانی کردستان اعلام کرد

بهره‌برداری از 818 طرح‌ عمرانی شهری و روستایی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیر شورای اطلاع‌رسانی کردستان گفت: در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر 818 طرح عمرانی در شهرها و روستاهای استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 818 طرح‌ عمرانی شهری و روستایی در دهه فجر

مرتضی جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: 692 طرح از مجموع 818 طرح قابل افتتاح در دهه مبارک فجر، طرح‌های عمرانی و خدماتی شهری و 126 طرح عمران روستایی است که در استان کردستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در دهه فجر امسال تمامی پروژه های عمرانی آماده بهره برداری روستایی در سطح استان به صورت متمرکز در یکی از روستاهای کردستان و به طور همزمان با سراسر کشور به دستور رئیس جمهوری افتتاح خواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان ادامه داد: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه عمران و صنعت روند توسعه همه جانبه استان را شتاب بخشیده است.

جوانمردی تصریح کرد: با عنایت و توجه ویژه دولت‌های نهم و دهم به عمران و آبادانی در کردستان شاخص‌های توسعه در سطح استان افزایش چشم‌گیری یافته است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری‌های عظیم دولت در بخش‌های کشاورزی، سدسازی و آبرسانی کردستان را تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی کشاورزی در سطح کشور کرده است.

به گفته جوانمردی، پس از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی فراوانی در کردستان به اجرا در آمده و استان در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان گفت: باید خدمات بی‌نظیر و بی‌شائبه دولت و نظام اسلامی ایران به جامعه اطلاع‌رسانی شود.

وی خدمت صادقانه به مردم را از افتخارات مسئولان نظام برشمرد و  تصریح کرد: مدیران و مسئولان اجرایی و مردم استان با همدلی و همکاری بی‌نظیر گام در مسیر توسعه استان نهاده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان در پایان ابراز داشت: اجرای طرح‌های مهر ماندگار نیز از اقدامات کم‌نظیر دولت برای تسریع در آهنگ توسعه کشور و استان کردستان است.

انتهای پیام/79001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول