اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر خراسان شمالی:

جشن‌های دهه فجر باید مردمی برگزار شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر خراسان شمالی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن‌های دهه فجر با محوریت مردم گفت:‌ باید این جشن‌ها به خاطر جایگاه این رویداد مردمی برگزار شود.

جشن‌های دهه فجر باید مردمی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدای فجر آفرین اظهار کرد: تنها نظامی که مسلمانان به آن امید داشته نظام جمهوری اسلامی که برخاسته از بطن مردم بوده، وبا رهبری‌های امام راحل (ره) به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید مردمی برگزار شود، گفت: مردم باید مثل نیمه شعبان و سایر مناسبت‌ها ورود کرده و خودشان این مراسم‌ها را برگزار کنند.

حجت‌الاسلام سالاری با طرح این سوال که چرا دهه فجر در نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد تصریح کرد: دهه فجر شیرین‌ترین خاطره ملت بعد از ورود اسلام به این سرزمین است و ما قبل از اسلام حکومت جبار و ظالمی داشتیم و مردم ایران مردم عدالت محور و عاشق عدالت بودند، لذا دهه فجر به عنوان شیرین‌ترین رویداد کشور بوده که مردم طعم عدالت را پس از 2500 سال کشیدند.

وی اظهار کرد: البته این مناسبت در جمهوری اسلامی به خاطر ویژگی‌های خود اهمیت به‌سزایی دارد، یکی آنکه کشور ایران به عنوان کشور الگوی مسلمانان مطرح است، دوم آنکه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی از طریق ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم از طریق جنگ اقتصادی اعم از: قیمت ارز، زمین، طلا، تلاش می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: در کنار آن، برنامه‌های برون مرزی از سوی دشمنان هم این بوده که این مطلب را القا کند که نظام اسلامی نمی‌تواند روی پای خود بایستد لذا حضور مردم در 22 بهمن نشان خواهد داد که مردم در پای انقلاب ایستاده‌اند و با این‌گونه توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها دشمنان نمی‌توانند مردم را از نظام جدا کنند.

وی یادآور شد: قطعاً حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از همه سال خواهد بود و حضور مردم بار دیگر خواست دشمنان را خنثی و آن را بی اثر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراها در خرداد 92 گفت: بی تردید حضور مردم در این عرصه دشمنان را ناامید و نظام اسلامی را بیمه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از این رو دشمنان چشم طمع و امید به انتخابات پیش رو دوخته تا فتنه انگیزی کرده و برای نظام چالش ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: آنان در انتخابات بعد از خرداد 88 با انجام اقدامات فتنه انگیزی نسبت به خیمه‌های امام حسین (ع)، مساجد، قرآن بی احترامی کرده و خشم دلسوزان انقلاب را رقم زدند.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند هیچ‌گاه مردم انقلابی کشورمان، نظام اسلامی خود را تنها نگذاشته و همواره در پای دفاع از ارزش‌های انقلاب خواهند بود.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی بیش از 30 هزار عنوان برنامه به همین مناسبت در استان به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/63002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول