اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اعلام فنی و حرفه‏ای استان سمنان

توزیع کارت آزمون ادواری سنجش مهارت در سمنان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت آغاز شده و تا چهارشنبه، یازدهم بهمن ماه ادامه دارد.

توزیع کارت آزمون ادواری سنجش مهارت در سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان، ابراهیم محمودی افزود: داوطلبان شرکت در چهارمین و آخرین مرحله آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت، برای دریافت کارت ورود به جلسه خود باید به نشانی اینترنتی advari.irantvto.ir مراجعه کرده و با وارد کردن مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی و یا شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که از طریق آن ثبت نام کرده‏اند، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی افزود: آزمون‏های ادواری متقاضیان سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسری در کشور برگزار می‏شود که آزمون کتبی این مرحله، روز جمعه، سیزدهم بهمن در 65 حرفه در هفت حوزه شهرستانی استان سمنان به صورت چهار گزینه‏ای برگزار می‏شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان گفت: قریب 740 نفر در این آزمون ثبت نام کرده‏اند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

محمودی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‏های ادواری سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است.

وی گفت: متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‏بندی مندرج در جدول شماره یک دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ادواری سنجش مهارت برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‏های تعیین شده مراجعه کنند.

محمودی در خصوص نحوه اعلام نتایج آزمون‏‏های ادواری سراسری سنجش مهارت گفت: نتایج این آزمون، بیست و یکم بهمن از طریق پایگاه اطلاع‏رسانی advari.irantvto.ir اعلام و گواهی‏نامه مهارت قبول‏شدگان نیز پس از طی مراحل قانونی صادر و تحویل متقاضی می‏شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخ‏گویی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت به صورت کشوری گفت: در صورتی که متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش مهارت با مشکلی مواجه شدند، می‏توانند با شماره تلفن 4460103 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2249/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول