اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

ولایت فقیه تنها رهبری سیاسی نیست،‌حجت خداوند است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی این است که ولایت فقیه را رهبر سیاسی نمی‌دانند بلکه ولایت فقیه را حجت خدا می‌دانند.

ولایت فقیه تنها رهبری سیاسی نیست،‌حجت خداوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر صبح امروز در حسینیه قرآن و عترت در مشهد اظهار کرد: اخلاق بخشی از گزاره‌های دینی است و امروز اگر چه در عرصه‌های مختلفی پیشرفت صورت گرفته است اما در بسیاری موارد خلأ اخلاق احساس می‌شود.

وی تاکید کرد: امروز ضرورت وجود اخلاق در عرصه‌های متفاوت بیش از پیش در جامعه احساس می‌شود زیرا اخلاق می‌تواند انسان‌ها را در فضای تعامل بسیار خوبی وارد کند.

پژمانفر افزود: حجم انبوه تهاجم و تقابل از اوایل انقلاب تاکنون ادامه دارد ؛ اوج تهاجمات 8 سال جنگ تحمیلی بود و حوادثی که امروز وجود دارد به سبب این است که ما داعیه‌دار دین اخلاق و حاکمیت ارزش‌های الهی هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در تمامی تحولات آسیا، افریقا،اروپا و برخی از حرکت‌ها در آمریکای لاتین تاثیرگذار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ما در نظام باورهای خود پذیرفته‌ایم که انسان‌ها هیچ یک بر دیگری برتری ندارند و تنها خداوند حق حاکمیت بر انسان‌ها را دارد.

پژمانفر یادآور شد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران این است که ولایت فقیه را رهبر سیاسی نمی‌داند بلکه ولایت فقیه را حجت خدا می‌دانند؛ ولایت فقیه در غیبت امام عصر ، حجت خداوند است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: در جمهوری اسلامی علاوه بر سابقه افراد همراهی امروز آنان با انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: باید توجه داشته باشیم که دشمنان انقلاب امروز نسبت به اوائل انقلاب بصورت جدی وارد تقابل با انقلاب اسلامی شده‌اند. در حال حاضر آمریکا به ذلت کشیده شده است و دلیل این امر نهادینه شدن انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع حمله نظامی آمریکا به ایران در بین ملت ایران هیچ جایگاهی ندارد و از نظر بسیاری این موضوع مضحک بشمار می‌رود.

وی با اشاره به انتخابات آینده در کشورمان خاطر نشان کرد: دشمنان برای اخلال در انتخابات سال 92 برنامه‌ریزی کرده‌اند اما مردم با دقت و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به نتایج مطلوبی خواهند رسید.

مسئولان شهرداری باید پاسخگو باشند در مباحث اجرایی افت و خیزهایی وجود دارد اما مسئولان شهرداری در مورد فعالیت‌های خود باید نسبت به مردم پاسخگو باشند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: ضعف فرهنگی در شهری که به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام یاد می‌شود یک معضل بزرگ بشمار می‌رود این در حالی است که زائران بیش از 120 کشور در این شهر حضور دارند.

وی گفت: المان‌هایی که در مشهد استفاده می‌شود باید نسبت به شهرهای دیگر کشورمان متفاوت باشد و به معنویت نزدیک باشد زیرا زائرانی که در این شهر حضور دارند به دلیل معنویت خاصی که انتظار دارند به مشهد الرضا سفر می‌کنند.

پژمانفر اذعان کرد: در کمیسیون فرهنگی مجلس مباحث مختلفی را در دستور کار داریم و مهمترین آن عملکرد صدا و سیما است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در جبهه پایداری انشعابی بوجود نیامده است بلکه جدا شدن برخی افراد از این جبهه مطرح است؛ پایداری یک تفکر است و وابسته به افراد نیست.

انتهای پیام/70025/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول