اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پروژه‌های دهه فجر کرمانشاه خبر داد

پروژه‌های کشاورزی بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح ایام دهه فجر در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته افتتاحیه‌ها و پروژه‌های دهه‌فجر کرمانشاه گفت: پروژه‌های مربوط به حوزه کشاورزی، بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه‌ فجر سال‌جاری در کرمانشاه هستند.

پروژه‌های کشاورزی بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح ایام دهه فجر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، از حضور معاونان استاندار در مراسم افتتاحیه پروژه‌ها در شهرستانها خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از دریافت و جمع‌بندی گزارشات از دستگاه‌های ذیربط، با هماهنگی فرمانداری‌ها معاونان استاندار در ایام دهه فجر به‌منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در شهرستان‌ها حضور خواهند یافت تا ضمن افتتاح پروژه‌های آماده بهره برداری، از روند پروژه‌های در دست اقدام نیز بازدید به‌عمل آورند تا زمینه شتاب فزاینده و به نتیجه رسیدن طرح‌ها تا قبل از پایان دوران خدمت دولت عدالت محور را فراهم کنند.

 براساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، حسینی همچنین بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال‌جاری را در حوزه کشاورزی عنوان کرد و افزود : تعداد طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در مقایسه با سال‌های گذشته حاکی از رشد چشمگیر در تمامی عرصه‌هاست و علاوه بر حوزه کشاورزی در حوزه‌های دیگری همچون خدمات‌درمانی، راه، عمران روستایی، مسکن، صنعت، نیرو و نیز در عرصه فرهنگی اقدامات چشمگیری انجام شده است.

مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، با اشاره به این مطلب که با افتتاح قریب به 200 پروژه مهم در 14 ‏شهرستان، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام و دولت خدمت‌گزار افزوده خواهد شد، تاکید کرد: قریب 200 پروژه مهم در ایام دهه مبارک فجر در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 وی در پایان سمت و سوی جدی خدمات دولت را حمایت از اقشار روستایی کم درآمد و آسیب پذیر عنوان کرد و ادامه داد: افتتاح طرح‌های متعدد هادی روستایی در تمامی شهرستانها حکایت از توجه ویژه دولت به این اقشار داشته و با به ثمر رسیدن کامل پروژه‌های مسکن مهر بسیاری از اقشار کم درآمد صاحب خانه خواهند شد و این دغدغه اساسی و محوری خانوارها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول