اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

شکوه برنامه‌های دهه فجر دشمنان را حیرت‌زده می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال شکوه بیشتری داشته و دشمنان را حیرت‌زده می‌کند.

شکوه برنامه‌های دهه فجر دشمنان را حیرت‌زده می‌کند

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه دهه فجر قرار گرفته‌ایم فرا رسیدن این ایام را تبریک گفت و اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با به کار بستن ترفندهای مختلف به دنبال لطمه زدن به انقلاب اسلامی بودند ولی همه این اقدامات با هوشیاری ملت ایران عقیم ماند.

وی آخرین حربه دشمن را تحریم اقتصادی دانست و افزود: ایادی استکبار جهانی این توطئه را طراحی کردند تا ملت ما را از نظر معیشتی در تنگنا قرار دهند و به این موضوع امید بسته بودند در صورت وجود فشارهای مالی، ملت از حمایت نظام روی گردان می‌شوند ولی ملت متعهد و ولایتمدار کشورمان بر همه این نقشه‌ها خط بطلان کشیدند.

نیساری با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی با خلاقیت و نوآوری در این راستا وارد عمل می‌شوند، افزود: در جهت توسعه نوآوری و خلاقیت در تدوین و اجرای برنامه‌ها تلاش می‌شود به طوری که ماموریت‌ها با تاکید بر شناسایی و تدوین بهترین شیوه‌های تحقق اهداف همچنین ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌ها پیگیری می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: عمومی و فراگیر بودن برنامه‌ها و برخورداری از گستره وسیع مخاطبان، بدیع، تازه، جوان‌گرا بودن برنامه، تناسب برنامه‌ها با موضوع انقلاب اسلامی، تاثیرگذاری برنامه‌ها در ترویج فرهنگ، ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای انقلاب از ویژگی‌های برنامه‌های امسال قلمداد می‌شود.

وی اظهار داشت: مؤثر بودن برنامه‌ها در ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای انقلاب، مؤثر بودن برنامه‌ها در تقویت وحدت ملی و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی، تناسب برنامه‌ها با ویژگی‌های فرهنگی و قومی مناطق و تناسب با شرایط زمانی، مکانی و موقعیت اجرا از ویژگی‌های دیگر برنامه‌های این ایام است که برای جلوه‌گر شدن این مختصات باید تلاش شود.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول