اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تا پایان دی صورت گرفت

ساماندهی هزار و 922 نفر آسیب‌دیده اجتماعی در کرج

خبرگزاری فارس: مدیر کنترل و نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج از جمع‌آوری و ساماندهی هزار و 922 نفر آسیب‌دیده اجتماعی در این کلانشهر خبر داد.

ساماندهی هزار و 922 نفر آسیب‌دیده اجتماعی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، حشمت‌الله عزیزی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی ماه در مجموع از سوی ستاد آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری کرج، هزار و 922 نفر آسیب‌دیده اجتماعی جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

وی افزود: از این تعداد 1194 مرد، 271 زن، 314 کودک پسر و 143 کودک دختر جمع‌آوری شدند. در مجموع این تعداد، 164 نفر معتاد و 469 نفر اتباع کشورهای همسایه شرقی بودند که به کشورهای خود منتقل شدند.

*سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها، مدیریت شهری را همراهی کنند

عزیزی ادامه داد: به منظور ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی مدیریت شهری نیازمند همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط است که باید با اهتمام ویژه مسئولان این مهم به طور کامل محقق شود.

مدیر کنترل و نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج یادآور شد: ساماندهی این آسیب‌دیدگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند بسیاری از مشکلات شهری را از میان بردارد.

*آسیب‌دیدگان غیربومی تعیین تکلیف شوند

وی ادامه داد: ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی نیازمند تعامل همه دستگاه‌های ذیربط است و بدون تحقق این تعامل، ساماندهی به نحو مطلوب و اثربخشی انجام نخواهد شد.

این مسئول بیان کرد: به طور معمول همواره بخشی از آسیب‌دیدگان اجتماعی در کرج غیربومی هستند و ساماندهی آنها به موازات ساماندهی آسیب‌دیدگان بومی اهمیت دارد.

*تمامی جوانب برای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی در نظر گرفته شود

مدیر کنترل و نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اظهار داشت: ساماندهی آسیب‌دیدگان یک فرآیند وسیع است و باید همه جوانب و زمینه‌های لازم در مورد آن تامین شود.

عزیزی گفت: با تحقق ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی می‌توان علاوه بر جمع‌آوری این افراد از سطح شهر برای آینده آنان نیز برنامه‌ریزی کرد تا بتوانند با هدایت و ساماندهی آینده شهر و کشور را بسازند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول