اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند:

133 متکدی از سطح شهر بیرجند جمع‌آوری شدند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند از جمع‌آوری 133 متکدی از سطح شهر خبر داد.

133 متکدی از سطح شهر بیرجند جمع‌آوری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید‌محمد زمان ابطحی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با جمع‌آوری متکدیان شهرستان بیرجند اظهار کرد: مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان بیرجند با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی در حال اجرا‌ست.

وی با بیان اینکه متکدیان بعد از انتقال به مرکز نگهداری موقت به دو گروه حرفه‌ای و بی‌سابقه تقسیم می‌شوند، افزود: عده‌ای که برای نخستین بار به این مرکز انتقال داده می‌شوند بیشتر کودک هستند و به خانواده‌هایشان اطلاع داده می‌شود و اگر معلولیت داشته باشند به بهزیستی و اگر نیازمند باشند به کمیته امداد تحویل داده می‌شوند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند تصریح کرد: متأسفانه گروهی که برای چندمین بار به این مرکز آورده می‌شوند به دلیل ضعف قانون با پرداخت جریمه‌ای دوباره آزاد می‌شوند.

ابطحی از جمع‌آوری 133 متکدی از سطح شهر بیرجند خبر داد و افزود: از این تعداد متکدی 73 نفر مرد و 60 نفر زن هستند که 33 نفر به دستگاه قضایی معرفی شده، 53 نفر تحویل خانواده‌ها، دو نفر به بهزیستی و یک نفر به کمیته امداد معرفی شده‌اند و تعداد هشت ‌نفر از متکدیان اتباع خارجی بوده‌اند.

فرماندار بیرجند در ادامه این نشست اظهار کرد: مسئولان استان و شهرستان تلاش کرده‌اند تا در مرحله نخست قبل از اینکه تسهیلاتی ارائه دهند، وضع موجود شهرک صنعتی بیرجند را حفظ کنند.

محمدعلی قاسم‌ِزاده‌نداف یادآور شد: واحدهای صنعتی درگیر مباحث ارزی، تحریم‌ها و تهیه مواد اولیه هستند.

وی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی با تأمین سرمایه در گردش دوباره به حیات اقتصادی خود بر می‌گردند که این مهم با توجه به منابع موجود استان، قابل اجرا و در حال پی‌گیری است.

انتهای پیام/69005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول