اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم:

محفل انس با قرآن در بیت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: محفل انس با قرآن کریم همزمان با شب 12 بهمن‌ماه در بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن در بیت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید جواد عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز دهه مبارکه فجر و یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: این روزها یادآور فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های ملت ایران به رهبری بزرگ مرد تاریخ خمینی کبیر است که توانست پس از 2500 سال بساط نظام شاهنشاهی را از سرزمین ایران برچیند و دولتی مبتنی بر احکام اسلامی بنا نهد.

وی افزود: به همین مناسبت اداره ‌کل تبلیغات اسلامی استان قم درصدد است همگام با اقشار مختلف مردم به استقبال از این روزها رفته و در کنار آن‌ها پیروزی غرورآفرین ملت را در 22 بهمن 57 گرامی بدارد.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه ویژه برنامه‌های مختلفی برای این ایام تدارک دیده شده است گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با شب 12 بهمن‌ماه سال جاری در بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) یکی از این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: این محفل انس پس از نماز مغرب و عشاء در خانه قدیمی بنیان‌گذار کبیر انقلاب برگزار می‌شود و استاد علی‌اصغر شعاعی، قاری بین‌المللی کشورمان در آن به تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم خواهد پرداخت.

عظیمی خاطرنشان کرد: اجرای تواشیح توسط گروه بقیة‌الله(عج)، اجرای برنامه حفظ قرآن توسط علی امینی، نابغه قرآنی و شعرخوانی توسط استاد موحدیان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این محفل است.

انتهای پیام/78004/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول