اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد

گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به میهن همزمان با فردا یوم‌الله 12 بهمن در این استان خبر داد.

گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های محوری اولین روز دهه فجر انقلاب اسلامی این استان اظهار داشت: فردا همزمان با 12 بهمن، 20 عنوان برنامه محوری در شهرها و روستاهای این استان برگزار می‎شود.

وی، مراسم گرامیداشت ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن در شهرستان‌های این استان را مهمترین برنامه محوری فردا اعلام کرد و افزود: این برنامه در شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی برگزار می‎شود.

گرجی ادامه داد: پیش از برگزاری این برنامه، رژه موتوری و مراسم نمادین ورود مقتدرانه امام خمینی(ره) به میهن اسلامی از فرودگاه شهید استکی تا مصلی امام خمینی(ره) اجرا می‎شود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به دیگر برنامه‌های محوری یوم‌الله 12 بهمن، تصریح کرد: عطر افشانی غبارروبی و تجدید میثاق نونهالان انقلاب اسلامی با شهیدان انقلاب، حمل 34 مشعل به یمن سی و سومین فجر انقلاب اسلامی از فرودگاه شهید استکی تا مصلی امام خمینی(ره) از سوی ورزشکاران، پیاده روی عمومی در چلگرد، برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی در فجر 34 در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و برپایی جشن کارگری فجر34 در کارگاه‌های تولیدی فارسان از جمله این برنامه‌هاست.

گرجی همچنین از برگزاری ویژه‌برنامه جشن فجر 34 با موضوع«استقامت در بیداری اسلامی» در این استان خبر داد و گفت: این برنامه در مسجد دشتک و مسجد صاحب‌الزمان(عج) سرخون برگزار می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن های روستایی فجر 34، یادواره شهداء فرزندان روح‌الله(ره)، جشن های مسجدی فجر 34، افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی، تجلیل از حافظان قرآن کریم، یادواره شهداء«تبیین نقش ایثار و شهادت در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی» و برپایی محفل انس با قرآن در فجر34 از جمله برنامه‌های محوری یوم‌الله 12 بهمن این استان است.

انتهای پیام/68004/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول