اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 15 برنامه تخصصی تواشیح قرآنی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 15 برنامه تخصصی تواشیح قرآنی دهه فجر در کنگان خبر داد.

اجرای 15 برنامه تخصصی تواشیح قرآنی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست مسئولان اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و شجاعت‌های مردم ایران اسلامی است که به رهبری معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توانست، رژیم 2500 ساله پهلوی را ساقط کند.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا نسل جوان با تاریخ انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شود.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان با اشاره به اهمیت هیئت‌های مذهبی در این ایام خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی باید در این ایام فرصت را غنیمت شمرده و با دعوت از سخنرانان برجسته و برگزاری جشن انقلاب در آئین بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سهیم باشند.

اهرمی از اجرای 15 برنامه تواشیح قرآنی دهه فجر در کنگان خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و هفته وحدت، کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی کنگان با همکاری فعالان قرآنی این شهرستان به اجرای برنامه‌های متعدد قرآنی از جمله مسابقات و محافل قرآنی اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت این کانون با همکاری گروه تواشیح «طه‌الامین» به اجرای 15 برنامه تواشیح قرآنی اقدام کرده و می‌کند.

مسئول کانون مداحان کنگان نیز از برگزاری مسابقه مداحی ویژه نوجوانان این شهرستان خبر داد.

مسلم رضایی اظهار داشت: بسترسازی برای جذب جوانان در قالب برنامه‌های مداحی در راستای اجرای برنامه‌های مناسبت‌های اسلامی از جمله اولویت‌های کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی کنگان است.

وی در پایان افزود: به همین منظور مسابقه مداحی ویژه نوجوانان در دارالقرآن کنگان طی دهه فجر امسال با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول