اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 121

قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندو پاکدشت در استان تهران

خبرگزاری فارس: تیم نوجوانان پاکدشت که در دومین دوره مسابقات قهرمانی استان تهران مقتدرانه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندو پاکدشت در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم نوجوانان پاکدشت که در دومین دوره مسابقات قهرمانی حوزه‌ها و شهرستان‌های توابع استان تهران شرکت کرده بود مقتدرانه جام قهرمانی مسابقات را به روی سر برد.

در این مسابقات تیم پاکدشت توانست 3 مدال طلا و یک نقره و یک برنز کسب کند و در مجموع با 45 امتیاز بالاتر از سایر تیم ها بر سکوی نخست بایستد.

مهدی اصغری، حسین زنجانی و دانیال حضرتی تکواندو کاران طلایی مسابقات بودند فرشاد منصفی مدال نقره را برگردن آویخت و محمد سبحان فریدونی نیز صاحب مدال برنز این رقابت‌ها شد.

سرمربیگری تیم نوجوانان تکواندوی پاکدشت را دامون ابوالقاسمی برعهده داشت وی با کسب عنوان بهترین مربی موفقیت تیم پاکدشت در این سری رقابتها را تکمیل کرد.

برترین هوگوپوشان پاکدشت معرفی شدند

در مسابقات تکواندوی جشنواره فرهنگی ورزشی فجر پاکدشت 300 رزمی کار این رشته گرد هم آمدند و در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.

حضور و استقبال گسترده هوگوپوشان در این مسابقه چشمگیر بود و در پایان امیر رضا مددی، محمدهادی صالح کوتاه و محمد لطفی به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن شناخته شدند.

آقایان علی قویدل، احمد بوربور و بابک بخشایش نیز با توجه به امتیازات کسب شده توسط شاگردانشان عنوان مربیان برتر را به خود اختصاص دادند.

اسامی نفرات اول رده های مختلف این مسابقه  به شرح ذیل است:

خردسالان کمربند (سبز ـ آبی ):

متین افشار، امیرحسین احوالی، علیرضا قاسم‌زاده، مهدی استیری، امیر حسین نجفیان، محمد لطفی، رضا پناهی، علی اکبر روز بهانی، علیرضا اسدی، امیر حسین جعفری

خردسالان کمربند (قرمز ـ مشکی):

محمدهادی صالح کوتاه، مبین قنبری، امیر رضا مددی، مهدی هاتفی، علی شورابی نسب، عرفان سراجی، مهرداد آبتین، علیرضا ابرار حامد

نونهالان کمربند (سبز ـ آبی):

نیما جمال دوست، احسان حسینی، امین بیگی، مهدی علی مردانی، محمدرضا جوادی، مرتضی واعظی، علی قره سفلو، حمید رضا جمشیدی، علیرضا قاسمی، حسن محمدی

نونهالان کمربند (قرمز ـ مشکی):

سینا حسینی، فریدون تاجیک، رضا میرزایی، امیر حسین رحیمی، علی مقصودی، امید ابرازه، علیرضا نعمتی، علی عباسپور، حسن زمانی

شکوفه‌ها:

شایان فرشادی فر، محمد امین نجفی، عرفان شیرازی، علیرضا دونده، محمد پرهام علمی

رقابت دیدنی اسکیت بازان برتر پاکدشت

مسابقات اسکیت سرعت پاکدشت از سری رقابت‌های جام فجر در پاکدشت برگزار شد و طی آن نونهالان و نوجوانان علاقه‌مند به اسکیت در سالن یک هزار و 200 نفره با یکدیگر مسابقه دادند و به اجرای هنرهای نمایشی پرداختند.

این مسابقه مهیج با حضور 35 اسکیت باز جریان داشت که سه نفر برتر در رده های سنی مختلف با عبور سریع‌تر از خط پایان مهارت خود را در این رشته زیبا نشان دادند. 

مریم صدری، صدف عزیزی، عرشیا عباس‌پور نفرات برتر این مسابقه هستند.

انتهای پیام/2462/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول