اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

جهان منتظر راهپیمایی 22 بهمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسیر گفت: جهان منتظر خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه است.

جهان منتظر راهپیمایی 22 بهمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام ‌میثم تارم در آیین تودیع و معارفه ‌فرماندار این شهرستان با اشاره به اینکه هر معارفه به دنبال خود تودیعی دارد، گفت‌: اینگونه جلسات طبیعی است، ‌هر چند از یک جهت متأسف هستیم، چراکه از خدمات ارزنده، ‌بی‌شائبه ‌و مخلصانه‌ موحدی‌نیا محروم می‌شویم.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرماندار سابق بردسیر خاطرنشان کرد: وی با توجه به سوابق کاری در جهاد کشاورزی با همان شناختی که به مردم و به ویژه بخش کشاورزی داشت، دلسوزانه مسائل شهرستان بردسیر را پیگیری می‌کرد.

تارم تصریح کرد: وی با توسل به اهداف مهم جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری‌، توجه خاصی به سخنان و برنامه‌هایی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح می‌شود، داشت.

وی در ارتباط با توجه فرماندار سابق بردسیر به مسائل فرهنگی گفت‌:‌ وی نسبت به مسائل فرهنگی و مذهبی‌ و هیئت‌های مذهبی‌‌ توجه خاصی داشتند و در این زمینه نیز پیشگام بودند و تلاش‌های خستگی‌نا‌پذیرشان در شورای فرهنگ عمومی و شورای آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست.

تارم افزود‌: امیدوارم با این تغییرات که با توجه به برنامه‌ها و مشکلات موجود انجام می‌شود‌،‌ تجدیدی در شهرستان با چهره و انرژی جدید رخ دهد.

امام جمعه‌ بردسیر با تبریک و آرزوی موفقیت برای هادی احمدی، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بردسیر‌ گفت‌: امیدواریم در راه خدمت به اسلام و مردمی که ولی‌نعمتمان هستند، موفق باشیم.

وی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر افزود‌: مردم ما در راهپیمایی‌های روزهای قدس و 9 دی‌ماه حضوری پررنگ و همیشگی دارند، جهان منتظر است که‌ ببیند با فشار‌هایی که یک طرفه و بی‌رحمانه و تحریم‌هایی که بر این ملت تحمیل کرده است، چه می‌گذرد.

تارم ابراز داشت: از این رو راهپیمایی 22 بهمن‌ پاسخی است به این تحریم‌ها و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پاسخی دندان‌شکن به آنان می‌دهد، ملتی که همیشه حامی انقلاب و ولایت بوده است.

وی گفت‌: از استاندار تقاضا داریم، نسبت به بازسازی پل ورودی شهرستان بردسیر که هر لحظه احتمال خطر‌آفرینی جانی غیر‌قابل جبران دارد‌، اقدامات لازم را پیگیری کنند و ‌توجه خاص در به کار‌گیری جوانان بردسیری در کارخانه‌ فولاد هولدینگ این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/2446/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول