اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

20 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در خوزستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از اجرای 20 هزار برنامه به مناسبت فرار رسیدن سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

20 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در خوزستان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: هم اکنون 23 کمیته در ستاد دهه فجر استان خوزستان فعال شده است.

وی افزود: ستادهای دهه فجر در 61 شهر خوزستان فعالیت خود را آغاز کرده و برنامه‌های زیادی برای گرامیداشت این دهه تدارک دیده‌اند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: ستادهای تشکیل شده برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به شکل کاملاً مردمی و با حضور ویژه نسل جوان تشکیل شده است.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر پرداخت و تصریح کرد: با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدرسه راهنمایی صداقت منطقه کوت عبدالله اهواز در شهرستان کارون، برنامه‌های دهه فجر خوزستان آغاز شده است.

جعفری رژه کاروان موتورسواران از فرودگاه اهواز تا بهشت آباد همزمان با سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی را یکی دیگر از برنامه‌های اجرا شده به مناسبت دهه فجر عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان در این آیین پس از حضور بر مزار شهدای انقلاب سلامی و دفاع مقدس به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

*دیدار عشایر با نماینده ولی فقیه

وی دیدار عشایر عرب، لر، بختیاری، قشقایی و ترک با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال بیان کرد و افزود: این دیدار به منظور تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای و آرمان‌های انقلاب اسلامی در صبح روز سه شنبه 17 بهمن ماه در مسجد اعظم حوزه علمیه امام خمینی اهواز انجام خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان افزود: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پدافند هوایی اهواز در صبح روز پنج شنبه 19بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت‌های نهم و دهم در اهواز را یکی از برنامه‌های مهم دهه فجر عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه از 16 بهمن ماه در نمایشگاه بین‌المللی اهواز آغاز به کار می‌کند.

*رزمایش مردان آسمانی

جعفری پیاده‌روی خانوادگی و مسابقات دو و میدانی را از جمله برنامه‌های ورزشی گرامیداشت سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: رزمایشی با عنوان مردان آسمانی در پادگان شهید حبیب‌اللهی واقع در کیلومتر هشت جاده اهواز خرمشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رزمایش هر شب پذیرای 2 هزار نفر از هموطنان خوزستانی و کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور است.

*شهید داریوش محمدی، نخستین شهید انقلاب

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان خاطره‌گویی مبارزان و جانبازان انقلاب اسلامی را یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد و اظهار داشت: به همین منظور با 42 نفر از انقلابیون استان خوزستان هماهنگی شده است تا خاطرات خودشان را برای نسل جدید به ویژه دانش آموزان و دانشجویان بازگو کنند.

*افتتاح 222 پروژه در خوزستان

وی شهید داریوش محمدی را نخستین شهید انقلاب اسلامی در استان خوزستان معرفی کرد و گفت: این شهید والامقام در سال 1338 در شهرستان مسجد سلیمان دیده به جهان گشود و در سال 57 شربت شیرین شهادت را نوشید.

جعفری در پایان تصریح کرد: در دهه فجر امسال 222 پروژه خدماتی، رفاهی و عمرانی در سراسر استان خوزستان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 72001/ح40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول