اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از مردم

بیت خمینی کبیر در قم گلباران می‌شود

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای عموم مردم را به شرکت در برنامه‌های ایام الله دهه فجر به ویژه گلباران بیت امام راحل در قم دعوت کرد.

بیت خمینی کبیر در قم گلباران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: با گرامیداشت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد به ثمر نشستن پانزده سال مجاهدت و جانفشانی اقشار مردم متدین ایران علیه نظام طاغوت وابسته به استکبار، غلبه حق بر باطل و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آحاد زائران و مجاوران گران‌قدر کریمه اهل بیت را به شرکت پرشور در ویژه برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی دعوت می‌کند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ویژه برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر همزمان با سراسر کشور و مراسم باشکوه یوم الله 12 بهمن سالروز ورود پرخیر و برکت رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار نظام مقدس اسلامی به میهن از صبح روز پنجشنبه در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شده و سپس شرکت‌کنندگان با هدف تجدید میثاق و ادای احترام به روح ملکوتی احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی(ره) به بیت شریف ایشان عزیمت کرده و این مکان مقدس را گلباران می‌کنند.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول