اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-121

سعدالدین: مردم شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: در برهه کنونی، همه مردم و مسئولان باید شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشند.

سعدالدین: مردم شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران رسانه‏های گروهی در سمنان با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر زمان که نامی از انقلاب اسلامی بر زبان جاری می‏سازیم، باید یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران را نیز گرامی بداریم.

وی افزود: باید همواره به همراه نام انقلاب، به یاد شهدای بزرگواری که در این راه سترگ جان و مال و عزیزترین دارایی‏های خود را فدا کردند نیز باشیم و شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بمانیم.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: به یاری خداوند متعال، امروز رهبری نظام اسلامی در دست فقیهی عادل، جامع‏الشرایط و مرجع دینی شایسته‏ای است و باید به واسطه این همه نعمت الهی، قدردان و شکرگزار حضرت حق بود.

ایرانی زمان طاغوت از ایرانی بودن شرمش می‏آمد

فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه همواره باید گذشته و حال را در جامعه ایرانی مقایسه کرد، اظهار داشت: در زمان طاغوت، یک ایرانی به واسطه وجود رژیم طاغوت و سلطنت عده‏ای وابسته و خودفروخته بر کشورشان، شرمش می‏آمد که بگوید دارای ملیت ایرانی است.

سعدالدین افزود: در زمان طاغوت، در حقیقت جهان استکبار و ابرقدرت‏ها بر شاهان ما حکومت می‏کردند و بدون اجازه و با تدبیر آنها، حتی کوچک‏ترین کار و اقدامی در داخل کشور صورت نمی‏پذیرفت.

وی ادامه داد: امروز اگر شرایط ایران اسلامی را بررسی کنیم، درخواهیم یافت که نظام با پشتوانه مردمی بصیر، شریف و آگاه در قله‏های پیشرفت و ترقی قرار دارد.

غرب مواضع رهبری را در معادلات سیاسی لحاظ می‏کند

فرماندار شهرستان سمنان گفت: در برهه کنونی، اگر جهان غرب بخواهد سیاستی را در عرصه بین‏المللی اتخاذ کند و آن را در مراودات سیاسی پیش گیرد، به طور یقین به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بیان، نحوه اجرا و ادامه آن توجه خواهد کرد.

سعدالدین با بیان اینکه رهبری ایران امروز در بسیاری از معادلات جهانی تاثیرگذار هستند، افزود: بسیاری از سیاست‏مداران در کشورهای مختلف جهان در حال حاضر وقتی می‏خواهند سیاست یا راهکاری را در عرصه بین‏المللی پیش گیرند، به نقطه نظرات و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه می‏کنند و این نشان‏دهنده اوج اقتدار ملت ایران است.

خبرنگاران سمنانی به دنبال سهم‏خواهی و باج‏خواهی نیستند

فرماندار شهرستان سمنان همچنین گوشه چشمی هم به خبرنگاران سمنانی داشت و از خدمات آنها در راستای اطلاع‏رسانی از فعالیت‏ها و اقدامات نظام اسلامی و دولت دهم قدردانی کرد.

سعدالدین با بیان اینکه اصحاب مطبوعات و رسانه در استان سمنان به خوش‏نامی، وقار و محبت معروف هستند، گفت: خبرنگاران سمنانی نشان داده‏اند که به دنبال مشکل درست کردن برای مسئولان و سهم‏خواهی و باج‏خواهی نیستند.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان افرادی با فرهنگ بالا، متدین و با بصیرت هستند، اظهار داشت: خبرنگاران، نمادهای فرهنگی جامعه هستند و همواره در عرصه‏های مختلف حضور فعال دارند.

انتهای پیام/2249/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول