اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح:

غرب وجود ولایت فقیه را عامل شکست‌ناپذیری انقلاب می‌داند

خبرگزاری فارس: جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: استکبار جهانی و کارشناسان برجسته غربی وجود مقام رهبری و ولایت فقیه را عامل اصلی شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی ایران می‌دانند.

غرب وجود ولایت فقیه را عامل شکست‌ناپذیری انقلاب می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سرتیپ ستاد ناصر آراسته صبح امروز به مناسبت دومین روز از ایام‌الله دهه فجر در همایش بصیرتی معرفتی پایگاه عاشورای این شهرستان که با تجلیل از فرماندهان سابق حوزه کربلا همراه بود، در مسجد 14 معصوم بیان داشت: ایام دهه فجر یادآور رشادت‌ها و دلیرمردی‌های مردمانی است که به عشق امام امت هر کار نشدنی را به فعلیت رسانده و توانستند رژیم منحوس پهلوی را به زباله‌دان تاریخ ببرند.

وی افزود: امام راحل با بیاناتشان چگونگی تایید و یا رد کارهای ما را بیان کردند و اشاره داشتند که اگر روزی دیدیم در مقابل عملمان دشمن برایمان کف و سوت می‌زند بدانیم که آن عمل خوشایند دشمن است و راه را به خطا می‌رویم.

سرتیپ آراسته با بیان رهنمودهای امام راحل یادآور شد: اگر دیدیم دشمن در مقابل کارهای ما خشمگین و غضبناک شده و لرزه بر اندامش افتاد باید بدانیم مسیری را که می‌رویم صحیح است و باید در مقابل غضبشان اعلام کنیم که بیشتر غضب کنید و در غضب خود بمیرید.

آمریکا و صهیونیسم جرأت جنگ نظامی با ایران اسلامی را ندارد

وی با اعلام اینکه اگر آمریکا و صهیونیسم قدرت و جرأت جنگ نظامی با ایران اسلامی را ندارد همه به برکت خون پاک شهدا است که عامل بازدارنده‌ای برای دست‌درازی دشمن هستند، گفت: قدرت شهدا باعث بازدارندگی نظامی دشمنان علیه ایران شده است.

جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن دیده است که همه نیروهای سپاهی، ارتشی، بسیج، مردم عادی، اقشار مختلف و زنان در مقابل آنها سینه سپر کردند تا امنیت و آسایش برای آیندگان به ثمر آید، اذعان داشت: با ایستادگی دشمن ما در هر بخشی مقابل ایران آسیب‌پذیر و شکننده است و در هر گوشه از دنیا دشمن ایران اگر بخواهد حرکتی انجام دهد مطمئنا آسیب‌ دیده و منافعش به خطر می‌افتد.

وی اضافه کرد: آنها اگر در معادلات خود به این نتیجه برسند که در مقابل ایران آسیب‌پذیر نیستند لحظه‌ای در حمله به کشورمان درنگ نمی‌کردند زیرا در این نبرد باید هزینه گزافی را متحمل شوند که جز ننگ و بدنامی برایشان حاصلی ندارد به همین دلیل وارد جنگ نرم با ما شده‌اند.

سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن داشتن بصیرت است

سرتیپ آراسته مهم‌ترین سلاح در مقابله با جنگ نرم دشمن را بصیرت دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی و کارشناسان برجسته غربی وجود مقام رهبری و ولایت فقیه را عامل اصلی شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و بعد سال‌ها تحقیق به این نتیجه رسیده‌اند.

وی با اشاره به نتایج تحقیقات گسترده سرویس امنیتی آمریکا و کارشناسان شورای عالی سنای این کشور عنوان کرد: آنها در تحقیقاتشان جنگ نظامی علیه ایران را به ضرر خود می‌دانند و می‌گویند که در جنگ ایران و عراق ایرانیان با تمام کمبودها ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند زیرا همه نیروهای نظامی و مردمی این کشور مقام رهبری را نائب پیامبر خود دانسته و اطاعت از او را واجب می‌دانستند پس باید این باور را در آنها بشکنیم.

جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که نباید لوله توپ‌ها، تفنگ، بمب و موشک را به سوی ایران کنند بلکه در تلاش هستند حجاب و عفاف را از ما بگیرند و لباس‌ها را تنگ کنند.

دشمن در رأس اهداف خود ولایت فقیه را نشانه گرفته است

وی با تاکید بر اینکه استکبار با ایجاد و پرورش عرفان‌های مختلف، بهاییت و حجتیه در ایران می‌خواهد بی‌اعتمادی و یأس را در مردم به وجود بیاورد و ولایت فقیه را از آنها بگیرد، خاطر نشان کرد: آنها در رأس اهداف خود ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند.

سرتیپ آراسته با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما از اصول و مبانی اسلامی گرفته شده و فرهنگ شهادت‌طلبی، دشمن‌ستیزی در کنار اطاعت از ولایت رمز پیروزی آن است، گفت: اگر در هر پدیده و حادثه‌ای علل حادث شدن واقعه، علت استمرار، دوام و هدف نهایی را بدانیم انسانی بصیر هستیم در غیر این صورت نمی‌توان بصیرتی در خود ببینیم.

انتهای پیام/86012/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول