اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان جشنواره سرود رضوی

مردم روستای کردر رضوی از استاندار هرمزگان تجلیل کردند

خبرگزاری فارس: مردم روستای کردر رضوی میناب با اهدای هدیه و لوح سپاس به استاندار هرمزگان از تلاش‌های وی در برپایی جشنواره سرود رضوی تجلیل کردند.

مردم روستای کردر رضوی از استاندار هرمزگان تجلیل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، مردم روستای کردر که به بیان بسیاری از مسئولان در برگزاری آیین‌های دینی و مذهبی در کشور پیش قدم هستند، توانستند با خدمات معنوی و فرهنگی جوانان روستا در دهه کرامت، ضمن تغییر نام روستا به کردر رضوی، این روستا را با نام امام هشتم (ع) در کشور برجسته کنند.

برگزاری شش سال پیاپی جشنواره آسمان هشتم در دهه کرامت و با هدف اشاعه فرهنگ رضوی، زمینه جلب موافقت مسئولان دبیرخانه جشن‌های رضوی کشور را برای میزبانی جشنواره‌ای با عنوان «نخستین جشنواره سرود رضوی روستایی کشور» در کردر فراهم کرد و در نهایت نخستین جشنواره سرود رضوی روستایی ویژه جوانان مسجدی کشور به عنوان بخشی از جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری جوانان مساجد سراسر کشور، با محوریت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی‌ ـ هنری مساجد کشور در میناب برگزار شد.

در این جشنواره که از 10 بهمن‌ماه به مدت سه روز و به میزبانی کانون فرهنگی ـ هنری امام المنتظر (عج) روستای کردر رضوی میناب برگزار شد گروه‌های راه یافته از استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان، کرمان، چهارمحال و بختیاری و فارس در دو رده سنی 10 تا 15 سال و بالای 15 سال با یکدیگر رقابت کردند.

مردم روستای کردر در آیین اختتامیه این جشنواره با اهدای لوح سپاس و تکه‌ای سنگ قدیمی مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از استاندار هرمزگان، فرماندار ویژه میناب، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل امور روستایی استانداری و قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به جهت تلاش در برگزاری جشنواره سرود رضوی کشور تجلیل کردند.

انتهای‌پیام/88004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول