اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

تحریم‌ها هیچ اثری بر اراده ملت ایران ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: در سال‌های گذشته بیشتر قطعات مورد نیاز در صنعت نفت را خودمان تامین کرده و ساخته‌ایم و نشان داده‌ایم که تحریم‌های دشمن هیچ اثری بر اراده ملت ایران ندارد.

تحریم‌ها هیچ اثری بر اراده ملت ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر اهواز اظهار داشت: رهبری جمهوری اسلامی توسط ولایت فقیه باعث ایجاد هراس در دل دشمنان شده است و به این دلیل تلاش دارند تا چهره این رکن اساسی انقلاب اسلامی را مخدوش کنند.

وی افزود: ولایت فقیه اساس انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است و به این دلیل دشمن برای نابودی ایران این مهم را نشانه گرفته است و در صدد مقابله با آن است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی پشت سر مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می‌دهد و در این راستا تلاش دشمن را مانند سال‌های گذشته بی‌اثر خواهد کرد.

*دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: استقامت مقابل ظلم طاغوت و مایوس نشدن از مقاومت از دستاوردهای والای پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

حسن‌زاده تاکید کرد: اسلام روحیه شکست ناپذیری را به ملت ایران تزریق کرده است و به این دلیل شهادت طلبی و ایثار در ملت ایران مثال‌زدنی است و این دو دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: ملت ایران استقامت را از سال‌های پیش آغاز کرده است و در این مسیر هیچ هراسی به خود راه نمی‌دهد و تحریم‌های دشمن هیچ اثری بر روحیه مردم ایران نگذاشته است.

*تحریم بر نفت تاثیر نگذاشته است

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: ایران اسلامی در شرایط کنونی در وضعیت جنگ اقتصادی است ولی از نظر نفتی در تنگنا نیست و دشمن در حال القای وضعیت بحرانی است.

وی افزود: در سال‌های گذشته بیشتر قطعات مورد نیاز در صنعت نفت را خودمان تامین کرده و ساخته‌ایم و نشان داده‌ایم که تحریم‌های دشمن هیچ اثری بر اراده ملت ایران ندارد.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در روز گذشته به حریم هوایی سوریه تجاوز کرد و قسمت‌های از مرکز پژوهشی سوریه را بمباران کرد که این اقدام نشان از اوج توحش رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با این اقدام ثابت کرد که برای نابودی رژیم سوریه برنامه‌ریزی کرده است و در این باره در حال فعالیت است و نهادهای بین‌المللی باید با اقدامات این رژیم منحوس و جعلی مقابله کرد.

انتهای پیام/72006/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول