اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت عسلویه:

دموکراسی واقعی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت عسلویه گفت: دموکراسی واقعی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی است.

دموکراسی واقعی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام عباس بحرینی در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تبریک دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم و تاریخی انقلاب است و در این روزها مقدمات پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فراهم شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در منطقه عسلویه، اضافه کرد: پیش از انقلاب در این منطقه هیچ نداشتیم ولی در حال حاضر پیشرفت‌های بسیار عظیمی در این منطقه و دیگر نقاط کشور را می‌بینیم و علت نق‌زدن برخی افراد از این مسئله مشخص نیست.

امام جمعه موقت عسلویه خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب ارزش پیدا کرده‌ایم و جمهوری اسلامی برای همه مردم ارزش قائل است و به حقوق آنها احترام می‌گذارد.

بحرینی بیان کرد: دموکراسی واقعی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی است و هم‌اکنون با رفتن پای صندوق‌های رای در دورافتاده‌ترین روستاها شاهد تحقق کامل دموکراسی در کشور هستیم و دیگر از انتخابات‌ فرمایشی قبل از انقلاب خبری نیست.

امام جمعه موقت عسلویه با اشاره به تصویب شهرستان‌شدن عسلویه گفت: دولت اسلامی طرحی را با عنوان شهرستان شدن عسلویه تصویب کرده است که متاسفانه برخی از افراد از این موضوع ناراحت هستند و با آن مخالفت می‌کنند.

وی ادامه داد: شهرستان شدن عسلویه هم برای مردم این شهر ارزشمند است و هم برای کنگان؛ شهرستان شدن عسلویه باعث پیشرفت بیشتر و تزریق اعتبارات بیشتر و بهتر برای این شهر و کنگان خواهد شد.

امام جمعه موقت عسلویه یادآور شد: برخی معتقدند که با شهرستان شدن ممکن است اتفاقاتی روی دهد که به نفع مردم و نظام نباشد ولی اعتقاد داریم که هیچ اتفاقی نمی‌افتد و با حضور یک فرماندار قوی در این منطقه و مدیریت مناسب شاهد پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر عسلویه خواهیم بود.

بحرینی افزود: امروز باید با وحدت و همدلی برای رشد و توسعه استان و کشور گام برداریم و نباید هیچ فرصتی را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول