اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نظرآباد:

حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر دهن‌کجی به دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: حضور پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر دهن‌کجی به دشمنان است.

حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر دهن‌کجی به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر وثوقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نظرآباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در برنامه‌های تدارک دیده شده ایام‌الله دهه فجر مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان زده و آنان را بیش از پیش مأیوس کردند.

وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه به اهداف شوم خود نزدیک شوند از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دسیسه‌های بسیاری را طرح‌ریزی کرده‌اند اما هر بار با اتحاد و ولایت‌مداری مردم موفق نشده‌اند که توطئه‌های خود را پیاده کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه دشمن هرگز قادر نخواهد بود که در برابر سیل خروشان مردم و اتحاد و همدلی مردم ایستادگی کند افزود: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارد تا اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند، لذا باید  آگاهی و هوشیاری نوجوانان و جوانان کشور را بالا ببریم و نسل امروز را نسبت به اقدامات شوم دشمنان آگاه سازیم.

وثوقی افزود: ملت مسلمان و قهرمان ایران امروز با تمام توان برای تحقق آرمان‌های والای امام راحل (ره) در میدان کار و تلاش هستند و هرگز یاوه‌های دشمنان  بر ذهن و افکار آنان تأثیری نخواهد داشت.

وی گفت: امروز اندیشه‌های امام خمینی (ره) که برگرفته از اندیشه‌های والای امام حسین (ع) و بزرگان دین اسلام است، سراسر جهان را در برگرفته است لذا شاهد هستیم که بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها آغاز شده و ملت‌های مختلف در برابر ظلم و ستم و استبداد به پا‌خاسته‌اند.

وثوقی در پایان از مردم همیشه در صحنه شهرستان نظرآباد خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب پیمان ببندند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول