اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهر داران:

پیشرفت‌های فضایی، برگ زرینی در تاریخ علمی کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت داران گفت: آزمایش موفقیت آمیز فناوری فضایی جوانان با ایمان این مرز و بوم، بار دیگر سند زرین دیگری بر صفحات تاریخ علمی ایران اضافه کرد.

پیشرفت‌های فضایی، برگ زرینی در تاریخ علمی کشور است

به گزارش خبرنگار فارس از فریدن، حجت‌الاسلام ناصر صابری در خطبه اول نماز جمعه این هفته با استناد به داستان حضرت موسی و فرعون در قرآن، به ظلم فرعونیان به مردم اشاره کرد و گفت: حکومت هم باید مشروعیت و هم مقبولیت داشته باشد، اما حرف اول مشروعیت است و نائب امام معصوم، مأمور راهنمایی مردم از ظلمت به نور است و در سایه سار ولایت تقوا حاصل می‌شود.

امام جمعه موقت داران افزود: امام این انقلاب، عزت، امنیت و آزادی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد، چون مأمور بود و مردم ما باید قدردان این انقلاب باشند.

وی تاکید کرد: اگر قدردان این راه و نور باشیم، این عزت برای ما بیشتر می‌شود و اگر خارج از این مسیر قدم بگذاریم، ولایت را خدا از شما برمی دارد و ظلم بر شما مسلط می‌شود.

امام جمعه داران با استناد به فرموده امام راحل خاطرنشان کرد: مقصد ما اسلام و تشکیل حکومت اسلامی است.

صابری، خون‌های ریخته شده در جریانات انقلاب اسلامی را گامی برای رسیدن به حکومت اسلامی و تأمین امنیت، عدالت و اجرایی کردن دستورات الهی دین مبین اسلام بیان کرد و گفت: امام جمعه شهر داران، در خطبه دوم نماز ضمن توصیه همه به رعایت تقوا الهی و دروی از معاصی و گناهان انجام واجبات و ترک محرمات را از شئون تقوا بیان کرد و گفت: اصلاح فرد منجر به اصلاح جامعه می‌شود و حکومت صالحان مستلزم اصلاح فرد و بعد گروه‌ها و همه آحاد جامعه است.

صابری به سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: امام به قدر وسعت خودش اقدام به تشکیل حکومت کرد، شاید ما نتوانیم همه دنیا را اصلاح کنیم، اما باید به اندازه وسع و توان در راه اصلاح مردم بکوشیم.

امام جمعه موقت شهر داران به دیدار روسای قوه مقننه و مجریه با مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: این دیدار مسئولین را دور از بحث‌های حاشیه‌ای و منازعات سیاسی به آغوش گرم جامعه دعوت کرده و آنان را تشویق و ترغیب به تعامل قوا با هم در سایه وحدت و همدلی برای برطرف کردن مشکلات مردم و پرداختن به امور کرد.

صابری همه آحاد مردم را به شرکت همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و با اشاره به فرموده امام راحل خاطرنشان کرد: حفظ نظام از واجبات است و همه جهانیان و ناظرین بین‌المللی و مستضعفان جهان اسلام، چشم به این مملکت دوخته‌اند و ما با شرکت در این راهپیمایی باید بارقه امید را در وجود همه آنان روشن نماییم.

امام جمعه شهر داران در ادامه به پیشرفت در فناوری فضایی اشاره کرد و گفت: آزمایش موفقیت آمیز جوانان با ایمان این مرز و بوم، بار دیگر سند زرین دیگری بر صفحات تاریخ علمی ایران اضافه کرد.

وی در پایان تجاوز محرز اسرائیل به حریم سوریه را محکوم کرد و اتحاد مسلمین در همه جای جهان را رمز پیروزی اسلام بیان کرد.

گفتنی است کانون بسیج جامعه پزشکی استان با همکاری شبکه بهداشت و درمان فریدن، با برپایی چادرهای سلامت در مصلی‌های نماز جمعه داران و بوئین میاندشت اقدام به انجام تست سلامتی از نمازگزاران نمود.

انتهای پیام/2301/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول