اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ازنا:

دهه فجر گرامیداشت عزت ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ازنا گفت: دهه فجر گرامیداشت عزت ملت ایران اسلامی است.

دهه فجر گرامیداشت عزت ملت ایران اسلامی است

محمد حسن مرادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در ازنا گفت: گرامیداشت دهه فجر، گرامیداشت عزت ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز جامعه، دوران مبارزات انقلاب را درک نکرده و بسیاری از کسانی که انقلاب را درک کرده‌اند را نمی‌توان به آسانی پیدا کرد، بر لزوم تبیین و شناسایی انقلاب، چگونگی شکل‌گیری آن، نقش رهبری امام راحل و دستاوردهای این انقلاب ارزشی تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش ازنا تصریح کرد: باید با استفاده از خاطرات مکتوب مبارزان دوران انقلاب، زحماتی که برای پیروزی این انقلاب کشیده شده را به نسل نوجوان و جوانمان انتقال دهیم.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون رهبری کم نظیر حضرت امام (ره)، از خود گذشتگی شهدای گران قدر و حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف خواند و افزود: ضروری است، با بهره‌گیری از شیوه‌های جذاب فرهنگی و هنری و ارائه طرح‌های متنوع و خلاقانه، دستاوردهای انقلاب باشکوه اسلامی ایران را به دانش‌آموزان انتقال دهیم.

مرادی در ادامه گفت: آموزش و پرورش جایگاه فرهنگ هر جامعه است و فرهنگ ما آمیخته با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب و نیز شهدای انقلاب است.

مدیر آموزش و پرورش ازنا اظهار داشت: علاوه بر مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه شاهد و برگزاری جشن‎های باشکو‎ه دهه فجر در سطح مدارس شهرستان، برگزاری همایش‎های علمی و فرهنگی و نیز یادواره شهدا در دستور کار ستاد دهه فجر اداره آموزش و پرورش شهرستان ازنا قرار گفته است.

انتهای پیام/2304/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول