اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

استکبار پاسخ تحریم‌های خود را 22 بهمن از ملت ایران بگیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: ملت ایران در دهه‌ فجر و 22 بهمن پاسخ تحریم اقتصادی‌ غرب را داده و بار دیگر افتخار‌ آفرین می‌شوند.

استکبار پاسخ تحریم‌های خود را 22 بهمن از ملت ایران بگیرد

حجت ‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بی‌نظیر شمردن انقلاب اسلامی اظهار داشت: تاکنون هیچ نمونه و مانندی برای این نظام اسلامی یافت نشده است و آحاد ملت ایران نیز مانند انقلاب خویش بی‌نظیر و نمونه هستند.

امام جمعه بویین زهرا افزود: علی‌رغم انواع فشار‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌ها در 33 سال اخیر ملت ایران همچون کوهی استوار و سر به فلک کشیده، تمام تهدید‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کرده و از آجر‌های پرتاب شده به سوی دشمنان در زیر‌ پای خویش بنای مرتفعی را بنیان گذاشته‌اند که هر روز بر ارتفاع این بنا نیز افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمنان به اعتراف خویش امروز پشیمان از هرگونه حرکت خباثت آلود بوده و در اجرای طرح‌های خویش مأیوس شده‌اند.

امام جمعه بویین زهرا پیرامون حضور مردم در عرصه‌های ملی و حمایت از نظام بیان کرد: به لطف الهی در 22 بهمن‌ ماه جاری شاهد این هستیم که دشمن بعد از گذشت چند ماه از تحریم‌ها با واکنش مردمی مواجه شده و پشیمان‌تر از گذشته برای چندمین‌بار تودهنی محکمی خورده و عظمت مردم ایران اسلامی به رخ آن ها کشیده می‌شود.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول