اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس هرمزگان اعلام کرد

اجرای رزمایش فجر در هرمزگان / آخرین وضعیت امنیتی بندرلنگه و بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس هرمزگان از اجرای رزمایش فجر در شهرهای این استان به ویژه در شهرهای بندرلنگه و بندرعباس خبر داد.

اجرای رزمایش فجر در هرمزگان / آخرین وضعیت امنیتی بندرلنگه و بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس رضا محمدی‌یگانه امروز در نشستی پیرامون برنامه‌های دهه فجر و تشریح عملیات‌های اخیر پلیس، با بیان اینکه دهه فجر سر آغازی بر پویایی و نشاط کشور است، اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در راستای امنیت هر چه بیشتر شهروندان گام برداشته است.

وی ادامه داد: در دهه فجر پلیس هرمزگان طرح‌هایی را در دست اجرا دارد که از آن جمله می‌توان به مانور فجر و اجرای طرح‌های ترافیکی و امنیتی اشاره کرد که در راستای نظم بخشی به آیین‌های این ایام است.

این فرمانده ارشد انتظامی که با عنوان دبیر برگزاری برنامه‌های دهه فجر نیروهای مسلح هرمزگان نیز مطرح شده است، همچنین از برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی ورزشی به مناسبت دهه فجر برای کارکنان نیروی انتظامی استان و دیگر نیروهای مسلح خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه و برگزاری کوهپیمایی و محافل انس با قرآن از جمله این برنامه‌هاست.

محمدی‌یگانه همچنین از برگزاری صبحگاه مشترک نیروی مسلح هرمزگان در پایگاه هوایی بندرعباس در روز نوزدهم ماه‌جاری خبر داد.

وی در ادامه خبر از برگزاری رزمایش فجر در شهرستان‌های بندرعباس و بندرلنگه داد و یادآور شد: در پی برگزاری این رزمایش‌ها دستاوردهای خوبی توسط پلیس رقم زده شده است که نتیجه ملموس آن افزایش احساس امنیت است.

رئیس پلیس هرمزگان در این راستا گفت: به عنوان نمونه طی رزمایش مذکور در بندرلنگه تعداد 220 وسیله نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

وی گفت: همچنین به دلیل بالا بودن رقم تلفات در بین راکبان موتور سیکلت، سخت‌گیری‌ها در این راستا و در باب برخورد با راکبان متخلف بیش از پیش شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین گفت: در قالب رزمایش فجر در بندرعباس، نیز 70 مرحله طرح پاکسازی محلات و صنوف آلوده اجرایی شده است.

به گفته، محمدی‌یگانه در این راستا، اقلامی همانند لوازم آرایشی تقلبی، سلاح جنگی و شکاری، مشروبات الکلی و سایر اقلام ضد فرهنگی و غیر مجاز از صنوف کشف و ضبط شده است.

وی همچنین از کشف چندین هزار عدد قرص روانگردان، نخ سیگار و پلمپ تعدادی واحد صنفی خبر داد.

انتهای پیام/2310/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول