اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی:

40 پروژه راهسازی و راهداری در استان مرکزی آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 40 پروژه راهسازی و راهداری در شهرهای مختلف استان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

40 پروژه راهسازی و راهداری در استان مرکزی آماده افتتاح است

غلامرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: علاوه بر این پروژه‌های راهسازی بیش از 11 هزار و 200 واحد مسکونی طرح مسکن مهر نیز آماده بهره‌برداری است که با حضور رئیس جمهور و یا مسئولان ارشد کشوری افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: به منظور افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های راهسازی، راهداری، فنی و اجرایی و معماری و شهرسازی اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی بیان داشت: پروژه تقاطع غیر ‌هم‌سطح میدان بسیج به طول 307 متر با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال، کنارگذر شمالی اراک به طول 50 کیلومتر با 520 میلیارد ریال اعتبار، روشنایی محور اراک راهجرد به طول 52 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، پروژه‌های راه‌های روستایی با 220 میلیارد ریال، پروژه روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی استان با 95 میلیارد ریال اعتبار، 12 پروژه ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی از قبیل ساختمان هواشناسی محلات، صدا وسیمای خمین، شبکه دامپزشکی ساوه، ساختمان پزشکی قانونی اراک با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال و 25 طرح جامع در حوزه معماری و شهرسازی با 20 میلیارد ریال اعتبار از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی و راهداری استان است.

خرمی افزود: در بخش مسکن مهر نیز 11 هزار و 200 واحد مسکونی با هزینه چهار هزار و 480 میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/87004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول