اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس خبر داد

استقرار نمایندگی صدور ویزا در گمرک بیله‌سوار

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی نمایندگی صدور ویزا در گمرک بیله‌سوار با هدف تسهیل در عبور و مرور مسافران داخلی و خارجی خبر داد.

استقرار نمایندگی صدور ویزا در گمرک بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند شامگاه شنبه در جریان بازدید از طرح‌های توسعه شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: در کنار این امر تلاش می‌کنیم تا نمایندگی وزارت امور خارجه در مرکز استان اردبیل استقرار یابد تا بتوانیم از این طریق مشکلات مرزی و توسعه روابط بین اردبیل با جمهوری آذربایجان را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: با هدف توسعه و رونق اقتصادی بیله‌سوار گمرک این شهرستان مرزی به تجهیزات و امکانات مدرن آراسته می‌شود که در این زمینه با وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین مسئولان وزارت امور خارجه رایزنی‌های لازم انجام شده است.

برومند این گمرک را یک ظرفیت بی‌نظیر در حرکت شتاب‌آلود به سمت توسعه واقعی اقتصادی اعلام کرد و افزود: ما هر چقدر در این بخش بتوانیم توانمندی‌هایمان را نشان دهیم به همان میزان بر اقتدار و صلابت داخلی خود افزوده‌ایم.

این مسئول همچنین از صدور دستور ویژه رئیس جمهور برای ایجاد فرمانداری ویژه در پارس‌آباد خبر داد و خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا دو بخش اصلاندوز و جعفرآباد نیز با ارتقا به فرمانداری جایگاهی مطلوب و مناسب پیدا کند.

وی اضافه کرد: در کنار این قابلیت آنچه که به توانمندی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد استان اردبیل و منطقه شمالی این استان کمک می‌کند، توجه به زیرساخت‌های اساسی است که قطعاً در پیشبرد اهداف راهگشا می‌باشد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی از پیگیری طرح‌های عمده نظیر راه‌اندازی گمرکات، استخراج نفت مغان، کیفی‌سازی تولیدات کشت و صنعت مغان و همچنین رفع مشکلات و معضلات بیکاری در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: آنچه که در این بین مهم و اساسی به نظر می‌رسد توجه جدی به نیازها و خواسته‌های مردم است که بهتر از همیشه می‌توان در این زمینه کارگشا بوده و اهداف حقیقی را به ثمر نشاند.

*محرومیت‌های مزمن در شأن ملت ایران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست با اهالی این شهر در سخنانی با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توجه روزافزون به توسعه مناطق محروم را از اولویت‌های دولت خدمتگزار و مجلس قانون‌مدار توصیف کرد و یادآور شد: آنچه که در این بین یکی از الزامات جدی و راهکارهای تعیین شده در قالب برنامه پنجم است اینکه هم به مناطق شهری و هم روستایی به ویژه در بخش زیرساخت‌ها توجهی جدی شود تا محرومیت‌ها به سرعت برطرف شود چرا که محرومیت‌های مزمن تاریخی شایسته این مردم نیست.

حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی گفت:‌ در حالی که بسیاری از اقشار جامعه از آسیب‌های معیشتی و همچنین تورم و گرانی نگران و ناراحت هستند اما باید این مسئله را مورد توجه قرار داد که به رغم تلاش بدخواهان، نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و توسعه حقیقی قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: مجلس نهم مصمم است تا در یک تعامل نزدیک با دولت مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی مردم را برطرف کند که در این زمینه در روزهای آینده شاهد پخش اخبار و اطلاع‌رسانی امیدوارکننده برای روزهای پایانی سال خواهیم بود.

انتهای پیام/62006/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول