اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سومین روز دهه فجر

33 طرح عمرانی و اقتصادی در بیله‌سوار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در سومین روز از ایام‌الله دهه فجر 33 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بیله‌سوار افتتاح شد.

33 طرح عمرانی و اقتصادی در بیله‌سوار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و با حضور استاندار اردبیل و مسئولان برگزار شد، 33 پروژه با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شده و در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت.

استاندار اردبیل در این مراسم گفت: از این پروژه‌ها 31 طرح عمرانی بوده که با 5 میلیارد و 600 میلیون تومان به انجام رسیده و دو طرح اقتصادی و تولیدی نیز با سرمایه‌گذاری 900 میلیون تومان افتتاح و در اختیار اهالی قرار گرفته است.

اکبر نیکزاد با بیان اینکه بزرگ‌ترین نعمت جمهوری اسلامی ایران خدمت بی‌منت مسئولان، ساده‌زیستی آنها و تلاش شبانه‌روزی برای ایجاد رضایتمندی مردم است، تصریح کرد:‌ دشمنان ما امروز نظاره‌گر چنین روحیه‌ای از سوی مسئولان و خادمان نظام هستند و از روی عصبانیت سعی می‌کنند به هر نحوه ممکن در حرکت این ملت دلسردی ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما با حضور ایثارگرانه در جبهه کار و تلاش همانند جنگ با اهریمنان شاخ استکبار را شکستیم و با صلابت و اقتدارمان نشان دادیم که هیاهوی دنیای غرب بی‌نتیجه و بی‌ثمر است.

نیکزاد اضافه کرد: دشمنان این نظام در مقطعی از تاریخ این کشور احساس می‌کردند، می‌توانند اهداف شومشان را پیاده کنند اما امروز با سرخوردگی تمام از کرده‌ها و اقدامات خود پشیمان شدند و باید از این موضوع درس عبرت بگیرند.

استاندار اردبیل مرزی بودن شهرستان بیله‌سوار را یک مزیت در به نمایش گذاشتن توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: این بهترین فرصت است تا بتوان چهره حقیقی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

نیکزاد در ادامه سخنان خود گفت: ‌در یک شیطنت جدید نظام غرب سعی می‌کند جمهوری اسلامی ایران را در تنگنای تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی و فرهنگی قرار داد تا بتواند از این طریق از ملت مقتدر ایران باج بگیرد اما این خیال خام را در خواب می‌بیند.

وی به قدرتمندی ایرانیان در 34 سال گذشته اشاره کرد و افزود: قدرتی که برخاسته از ایمان و پشتیبانی مردم حول محور ولایت باشد هرگز شکستنی و تحقیرشدنی نیست.

نیکزاد جمهوری اسلامی ایران را یکی از اضلاع قدرت جهانی در قرن معاصر اعلام کرد و اظهار داشت: این ملت اگر دشمنان و بدخواهان بخواهند حرکتی خلاف عرف جهانی داشته باشند با صلابت نظامی، سیاسی و امنیتی چنان پشیمانشان می‌کنند تا دیگر جبهه استکبار به فکر شیطنت و همنوایی با برخی فریب‌خوردگان نباشد.

انتهای پیام/62001/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول