اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم زمان با دهه مبارک فجر

نخستین مرکز بستری ترک اعتیاد صومعه‌سرا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین مرکز بستری ترک اعتیاد با ظرفیت 50 نفر هم زمان با دهه مبارک فجر در صومعه‌سرا افتتاح شد.

نخستین مرکز بستری ترک اعتیاد صومعه‌سرا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، رئیس اداره بهزیستی این شهرستان عصر امروز در جریان افتتاح هم زمان دو پروژه عمرانی صومعه‌سرا با تبریک سی و چهارمین سال روز بهار آزادی و آزادگی در کشور، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی به ملت ایران است.

اسماعیل مهدی‌زاده، خدمات‌رسانی را از وظایف مهم مسئولان و مدیران خواند و افزود:مسئولان در هر شرایطی باید پاسخگو و خدمتگزار خوبی برای برطرف کردن مشکلات و مباحث مطرحی مردم باشند.

وی با اشاره به افتتاح دو پروژه بهزیستی صومعه‌سرا به مناسبت سال روز دهه مبارک فجر تصریح کرد: افتتاح واحد مسکونی مددجویی و نخستین مرکز بستری ترک اعتیاد از جمله پروژه‌های عمرانی بهزیستی صومعه‌سرا است.

رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا زیر بنای واحد مسکونی مددجویی را بالغ بر 60 متر عنوان کرد و ادامه داد: بیش از 20 میلیون تومان با همکاری بنیاد مسکن و کمک بلاعوض سازمان بهزیستی و خودیاری برای ساخت این واحد مسکونی هزینه شده است.

وی به ساخت و افتتاح مرکز بستری ترک اعتیاد صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: این مرکز برای نخستین بار به صورت بهبود اقامتی در این شهرستان دایر شده است.

به گفته مهدی‌زاده، دیگر مرکز ترک اعتیاد صومعه‌سرا به صورت سرپایی است.

مسئول مرکز ترک اعتیاد بهبود اقامتی صومعه‌سرا نیز در ادامه مراسم مذکور با بیان اینکه برای ساخت این مرکز بیش از دو سال رایزنی و فعالیت شده است، یادآور شد: مرکز بستری ترک اعتیاد برای بیماران معتاد یک نیاز اساسی بود.

غلامحسین فضیلت، ظرفیت مرکز ترک اعتیاد مذکور را 50 نفر خواند و گفت: در طول درمان تمام مراقبت‌ها و خدمات پزشکی و روانی و درمانی به بیماران معتاد صومعه‌سرا ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی مرکز بستری ترک اعتیاد صومعه‌سرا بالغ بر 100 میلیون تومان هزینه شده است.

مسئول مرکز ترک اعتیاد بهبود اقامتی صومعه‌سرا با تصریح بر اینکه دغدغه پس از پاکسازی یکی از مهم‌ترین مباحث مطرح مراکز درمانی ترک اعتیاد است، خاطرنشان کرد: ارتباط داشتن با بیماران و حمایت از آنها باید در سرلوحه وظایف خدماتی مراکز ترک اعتیاد قرار گیرد.

وی از تشکیل کانون هواداران بیماران ترک اعتیاد در صومعه‌سرا خبر داد و متذکر شد: مسئولان صومعه‌سرا نخستین حامیان نام‌نویسی شده در این کانون هستند.

انتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول