اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

کم‌کاری مسئولان خیانت به خون شهداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: کم‌کاری مسئولان خیانت به خون شهداست و هرکس مسئولیتی قبول می‌کند، باید شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی تلاش کند.

کم‌کاری مسئولان خیانت به خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در دیدار مسئولان با خانواده شهدا اظهار داشت: اسلام تأکید زیادی برای خدمت‌رسانی به مردم دارد و همه مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی با اشاره به عظمت جایگاه شهدا افزود: همه ما امروز وظیفه داریم راه شهداء را ادامه دهیم و باید در مسیر شهدا حرکت کنیم.

امام جمعه جم از شهدا به عنوان ستارگان همیشه درخشان یاد کرد و اذعان داشت: باید با شناخت صحیح راه شهدا و پیروی از ولایت فقیه، راه این بزرگان را ادامه داده و با آنان تجدید پیمان کنیم.

گنجی خاطرنشان کرد: کم‌کاری مسئولان خیانت به خون شهداست و هر کس مسئولیتی قبول می‌کند، باید شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی تلاش کند.

وی اضافه کرد: امام عظیم‌الشأن در دوران تاریک طاغوت با رهبری خود، مردم را متحد و پایه‌های رژیم پهلوی را سست کرد و انقلاب به پیروزی رسید و روز به روز شاهد موفقیت این نظام هستیم.

امام جمعه جم گفت: ابعاد مختلف انقلاب اسلامی باید توسط پیشکسوتان تبیین شود و باید مردم را با حجم و کیفیت خدمات نظام آشنا کنیم.

فرماندار جم نیز اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود، درخت اسلام و انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و باید یاد این عزیزان گرامی داشته شود.

خلیل عبداللهی افزود: در دولت نهم و دهم بیشترین میزان خدمت‌رسانی در مناطق محروم را شاهد بوده‌ایم و باید این حرکت تداوم یابد.

وی در پایان یادآور شد: در شهرستان جم نیز اقدامات ارزنده‌ای انجام گرفته و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول