اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عید نوروز صورت می‌گیرد

هدایای ویژه مقام معظم رهبری به 3 هزار دانش‌آموز ارژنی

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه بنیاد علوی گفت: برابر توافق انجام شده با مسئولان آموزش و پرورش فارس در آستانه عید نوروز 3 هزار دانش‌آموز منطقه ارژن از هدایای مقام معظم رهبری بهره‌مند می‌شوند.

هدایای ویژه مقام معظم رهبری به 3 هزار دانش‌آموز ارژنی

ابوالفضل والی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بنیاد علوی از سال 85 فعالیت خود را در استان فارس آغاز کرده که در این مدت دانش‌آموزان مناطق محروم این استان از هدایای ویژه مقام معظم رهبری بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده توسط تیم کارشناسی این بنیاد امسال در آستانه عید نوروز منطقه ارژن در استان فارس انتخاب شده که در این راستا 3 هزار دانش‌آموز دختر و پسر دوره‌های ابتدایی و راهنمایی این منطقه از این هدیه ویژه بهره‌مند می‌شوند.

نماینده ویژه بنیاد علوی در مورد این هدایا اضافه کرد: بسته هدیه هر دانش‌آموز شامل یک مانتو شلوار و کفش برای دختران و پیراهن، شلوار و کفش برای پسران است.

این مسئول تصریح کرد: مقرر شده تا مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان اندازه و سایز هر دانش‌آموز را به صورت مجزا آماده و برای این بنیاد ارسال کنند تا اقلام تهیه و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

نماینده ویژه بنیاد علوی در ادامه ابراز داشت: این هدایا در اسفند ماه سال جاری در مراسمی با حضور مسئولان استانی توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف این کار بیشتر تکیه بر بعد فرهنگی و تربیتی است و در کنار توزیع این هدایا سعی می‌شود برنامه‌های تربیتی، مذهبی و آموزشی که موجب رشد شخصیتی و اجتماعی دانش‌آموزان شود به اجرا درآید.

والی در پایان اذعان داشت: جنس این هدایا از بهترین و برترین نوع اجناس موجود در بازار و دارای کیفیت بسیار عالی است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول