اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

وحدت حول محور ولایت دشمنان را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت:‌ وحدت حول محور ولایت تمام ترفندهای دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب می‌کند.

وحدت حول محور ولایت دشمنان را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در لنبر خلخال در چهارمین روز از دهه مبارک فجر اظهار داشت: آنچه که دشمنان ما امروز به دنبال آن هستند، اینکه با رخنه در بین صفوف به هم تنیده ملت با کوچک‌ترین بهانه‌جویی‌ها تفرقه و دو‌دستگی ایجاد کنند تا شاید بتوانند از این طریق به نظام اسلامی ما ضربه بزنند، اما به یقین در این مسیر با ناکامی مواجه می‌شوند.

وی ایام‌الله دهه فجر را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در تاریخ کشورمان یاد کرد و گفت: دولت در تلاش است تا معیشت و زندگانی مناسبی در روستاها و شهرها برای اهالی تامین کند و این تلاش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان خلخال دهه فجر را مرهون تلاش‌های امام راحل (ره) برای تحقق یافتن انقلاب اسلامی و گسترش آن دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب‌های کنونی و بیداری کشورهای اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و اکنون وظیفه پاسداری از این انقلاب به دوش ماست.

محمدی گفت: همین محوریت ولایت است که همه جناح‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی و اجتماعی را در کشورمان دور هم جمع کرده و اجازه نداده است حرکتی پراکنده در این سرزمین با محوریت عده‌ای خودسر به وجود آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از اولین روزهای دهه مبارک فجر و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خلخال نیز برنامه‌های متعددی در حال برگزاری است که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برپایی جشن‌های انقلاب در مدارس، محلات و روستاها اشاره کرد.

همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن انقلاب در بخش مرکزی خلخال در روستای بزرگ لنبر مرکز روستاهای کردنشین خلخال با حضور اهالی، مسئولان شهرستان و فرماندار خلخال در مسجد جامع روستای لنبر برگزار شد.

اجرای سرود توسط دانش‌آموزان شهید کوهساری لنبر، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا و مسئولان محلی روستا از جمله برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.

همچنین از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این شهرستان می‌توان به همایش توجیهی آیه‌های تمدن، عیادت از پدران و مادران شهدا در بیمارستان امام خمینی خلخال، برگزاری جشن انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه‌های مختلف دستاورد‌های انقلاب توسط دانش‌آموزان دختر و پسر در مدارس و برگزاری همایش اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی با حضور نخبگان مدارس شهرستان خلخال اشاره کرد.

انتهای پیام/62008/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول