اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه استان:

پیامد اقتصاد مقاومتی هلاکت استکبار در جنگ اقتصادی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پیامد خوشایند اقتصاد مقاومتی تبدیل ایران به قدرت برتر منطقه در عرصه تولید و اقتصاد و شکست مفتضحانه بدخواهانی است که علیه این ملت جنگ اقتصادی به راه انداختند.

پیامد اقتصاد مقاومتی هلاکت استکبار در جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان عصر امروز در نشست سیاسی و بصیرتی شهرستان گرمی که با حضور جوانان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در مهلکه‌ای که خودشان آن را برقرار کردند تا شاید بتوانند ایران را در تنگنا قرار دهند، قطعاً شکست سختی را می‌پذیرند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی جمهوری اسلامی ایران را آراسته به مظهر مقاومت، صلابت و دلیری یاد کرد و افزود: دشمنان این ملت آن قدر از توطئه‌های خود خسته و ناامید شده‌اند که دیگر همراهی برخی از دوستان آمریکا و رژیم صهیونیستی با این جنایتکاران طول تاریخ غیرممکن شده است.

کریمیان خاطر نشان کرد: ما در مقطع حساس در آستانه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خرداد سال آینده قرار داریم که قطعاً حضور مردم در این دو صحنه کید استکبار را برای یک بار دیگر خنثی کرده و عظمت و صلابتی دو چندان به انقلاب اسلامی می‌بخشد.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه کشورمان سخت‌تر از برهه حاضر روزگار سپری کرده و با تکیه بر نشان لیاقت این ملت توانسته است زبون و خصم را از پای در آورد، تصریح کرد: جنگ اقتصادی دشمن با دو راهکار اساسی گرایش به تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی قطعاً خنثی شده است و آنها در سال تولید ملی به یقین از کرده خود پشیمان می‌شوند.

وی با گرامیداشت ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب نشان بارز مردم غیرتمند ایران را وفاداری به آرمان امام و شهدا و حفظ وحدت توصیف کرد و یادآور شد: وحدتی که محوریت و کانون آن ولایت باشد قطعاً نجات‌بخش و سعادت‌آفرین است.

جانشین فرماندهی سپاه اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: امروز دشمنان ما با تمام توان به میدان آمده‌اند تا شاید اراده این ملت را در پاسداری از حدود و حریم انقلاب بشکنند که نتیجه آن شکستن خود آنها است که هر روز برای ایران یاوه‌سرایی می‌کنند.

شهدا جز ولایتمداری وصیتی برای ما نداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان سرعین نیز در یادواره 53 شهید والامقام شهرستان سرعین در مسجد جامع این شهر اضافه کرد: شهدای والامقام جز ولایتمداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پیام و توصیه‌ای برای ما نداشتند.

حجت‌الاسلام محمود اصغری گفت: 99 درصد وصیت شهدا در این موضوع متفق‌القول هستند چرا که شهدای ما با تبعیت از ولایت و داشتن بصیرت به بالاترین درجه عبودیت و حقانیت الهی دست یافتند.

وی نقش بی‌بدیل آحاد مردم در مقابله با توطئه‌های متنوع دشمن را ستودنی توصیف کرد و افزود: امروز همه بدخواهان این ملت در گوشه‌ای خزیده و انزوا را اختیار کردند اما این ملت در اوج اقتدار و صلابت است.

انتهای پیام/62006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول