اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفترنمایندگی ولی فقیه مقاومت بسیج تایباد:

یادواره شهدا از تاثیرگذارترین برنامه‌‌ها در نسل جدید است

خبرگزاری فارس: رئیس دفترنمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: یادواره شهدا از تاثیرگذارترین برنامه‌‌ها در نسل جدید ا ست.

یادواره شهدا از تاثیرگذارترین برنامه‌‌ها در نسل جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس ازتایباد، حجت‌الاسلام طغانی عصر امروز در یادواره شهید مرتضایی اظهار کرد: باید به اشتراک‌هایمان چنگ بزنیم تا دشمن نتواند پراکندگی در کشور ایجاد کند، چون دشمن دنبال فرصت است تا ما غفلت کنیم بنابراین باید راه شهدا را ادامه دهیم و نباید از راهی که می‌رویم غافل شویم.

طغانی افزود: موثرترین برنامه‌ها در نسل کنونی همین یادواره شهدا است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج تایباد افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، طولی نکشید که پرتوهای معنوی این بارقه الهی مرزهای جغرافیایی را درنوردید و مسلمانان جهان را از خواب غفلت بیدار کرد و رستاخیز اسلامی را در سراسر جهان پدید آورد.

وی تاکید کرد: انقلاب ایران، جنبه معنوی و دینی داشت و از این رو، توانست در کشورهای اسلامی نفوذ کند و هزاران انسان را شیفته خویش سازد.

یادواره شهیدمرتضایی همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی در روستای محمد‌آباد قدس در 30 کیلومتری شمال شرق شهرستان تایباد برگزار شد.

انتهای پیام/70004/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول