اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 159

مسولان قرچک با خانواده شهدا دیدار کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر جمعی از مسئولان شهرستان قرچک با سه خانواده شهید دانش‌آموز این شهرستان دیدار کردند.

مسولان قرچک با خانواده شهدا دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین، حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، معاون اجتماعی فرماندار قرچک و هوشنگ کولیوند، مدیر آموزش و پرورش این منطقه به همراه کارشناسان امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش قرچک با حضور در بیت شهیدان امیر حسن، صدیق منفرد و سرایی ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر با پدر و مادر شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه قرچک در این دیدارها در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، هدف از این دیدارها را تجدید پیمان با شهدای عزیز و دیدار با خانواده معزز شهدا اعلام کرد.

هوشنگ کولیوند، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در این دیدار امنیت و آرامش موجود در کشور را حاصل رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدای عزیز جنگ تحمیلی بیان کرد.

این گزارش حاکی است، در این دیدارها لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش به خانواده شهدا اهدا شد و پدران و مادران شهدا خاطراتی از فرزندانشان برای مسئولان بیان کردند. 

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول