اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی:

اجرای بیش از یک‌هزار برنامه فرهنگی دهه فجر در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی با تبریک دهه فجر از اجرای بیش از یک‌هزار برنامه فرهنگی دهه فجر در این استان خبر داد.

اجرای بیش از یک‌هزار برنامه فرهنگی دهه فجر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی سلم‌آبادی ظهر امروز در بررسی برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در استان اظهار کرد: با گذشته چهار روز از دهه فجر در سراسر استان برنامه‌ها با شکوه خاصی با مشارکت مردم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه خیرات و دستاوردهایی برای کشور داشته و اقتدار جمهوری اسلامی را سبب شده است، افزود: ولایت فقیه از اساسی‌ترین اصول و رکن نظام اسلامی به شمار می‌رود.

جشن‌های دهه فجر باید مردمی باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب، برپایی نمایشگاه با موضوع امام و رهبری، ده‌ها مسابقه فرهنگی، صدها مسابقه ورزشی را از برنامه‌های روزهای آتی دهه فجر در استان در کنار افتتاح بیش از 650 پروژه عمرانی خواند.

سلم‌آبادی بر مردمی بودن جشن‌های دهه فجر باری دیگر تاکید کرد و افزود: مساجد و حسینیه‌ها در برپایی جشن‌های مختلف با محوریت حضور جوانان نقش خوبی ایفا کرده‌اند.

وی از همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر قدردانی کرد و گفت: امسال در شهرهای بزرگ جشن‌های مختلفی توسط سخنرانان برجسته کشوری برگزار می‌شود.

ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی خنثی‌کردن نقشه دشمن مبنی بر عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را از مسئولیت دستگاه‌های اجرایی خواند.

سلم‌آبادی اضافه کرد: مهم‌ترین برنامه دهه فجر نیز همین راهپیمایی باشکوه 22 بهمن است که همه ساله مانند خاری بر چشمان دشمنان است.

وی از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از عکس‌های گذشته و انقلاب در سطح شهر و در طول مسیر راهپیمایی خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی تصریح کرد: کمیته‌های ایثارگران، فرهنگی، کودکان و نوجوانان و بانوان نیز در این روز برنامه‌های ویژه دارند.

انتهای پیام/2248/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول