اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد

خانه‌دار شدن نونهالان 3 تا 6 ساله بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، خانه نونهالان دختر سه تا 6 سال فرشتگان آسمانی با ظرفیت نگهداری 15 نفر افتتاح و به ‌بهره‌برداری رسید.

خانه‌دار شدن نونهالان 3 تا 6 ساله بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا سراوانی پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار، دادستان عمومی انقلاب اسلامی، فرماندار زاهدان و تنی چند از مدیران و مسئولان اداری در مراسم افتتاح خانه فرشتگان اظهار داشت: خانه کودکان و نوجوانان هفت تا 12 سال پسر فردوس سیستان هیرمند و خانه نونهالان دختر سه تا 6 سال زاهدان با ظرفیت نگهداری 15 نفر با همت سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان و مشارکت خیرین در بخش معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: هر کودکی نیاز به فضا و امکانات مناسب و رفاه دارد و با توجه به فضای نگهداری فرزندان و کمبود فضا، ساخت یک مکان با امکانات رفاهی مناسب ضروری به نظر می‌رسید.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان داشت: یکـى از خـدمات ارزشمند امامان رسیدگی به درماندگان، یتیمان، تهیـدستان و بردگان بوده است همچنین روایت شده که آن بزرگواران هزینه زندگی صـد خانواده تهیـدست را بر عهده داشته‌اند بنابراین ما نیز با تأسی از سیره و روش آن بزرگان باید در این راه خیر و خداپسندانه گام برداریم.

سراوانی تصریح کرد: همچنین مرکز غربالگری شنوایی نوزادان سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان در بیمارستان تأمین اجتماعی از محل طرح‌های معاونت پیشگیری بهزیستی استان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این ایام مبارک است.

وی گفت: در این طرح تمامی نوزادانی که در بیمارستان تأمین اجتماعی متولد می‌شوند به طور رایگان مورد سنجش شنوایی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول