اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

افزایش ضریب نفوذ ارتباطی در استان زنجان/ تمام روستاها اینترنت دارند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به وضعیت حوزه فناوری اطلاعات در کشور گفت: شاخص‏های ارتباطی کشور در نظام اسلامی بی‏نظیر است.

افزایش ضریب نفوذ ارتباطی در استان زنجان/ تمام روستاها اینترنت دارند

محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه فیبر نوری آب‌بر به طارم، اظهار کرد: وضعیت توسعه ارتباطی در استان زنجان مناسب است.

وی با بیان اینکه وضعیت شاخص‏های مخابراتی در قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: قبل از انقلاب توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار ضعیف‏تر از مقطع کنونی بوده است.

* ضریب نفوذ ارتباطی بعد از انقلاب نشان از توسعه است

استاندار زنجان به وضعیت ضریب نفوذ تلفن ثابت اشاره کرد و یادآور شد: مقایسه آمارهای ضریب نفوذ در قبل و بعد از انقلاب نشان‌دهنده توسعه بسیار بالایی است.

وی افتتاح پروژه فیبر نوری آب‌بر به درام را مثبت ارزیابی کرد و گفت: افتتاح این پروژه نشان از نفوذ بهترین امکانات مخابراتی به همه مناطق استان است.

رئوفی‏نژاد افزایش ضریب نفوذ فیبر نوری در استان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: گسترش فیبر نوری در همه مناطق استان ضروری است.

استاندار زنجان فیبر نوری را مهم‌ترین شاخص در حوزه ارتباطات دانست و اظهار داشت: گسترش فیبر نوری برای گسترش امکانات در همه مناطق استان باید مورد توجه قرار گیرد.

*فیبر نوری در سخت‏ترین شرایط ارتباطات را تسهیل می‏کند

وی فیبر نوری را مهم‌ترین مولفه برای برقراری ارتباطات در شرایط سخت دانست و گفت: تنها موردی که در سخت‏ترین شرایط ارتباط را تسهیل می کند وجود فیبر نوری است.

رئوفی‏نژاد ادامه داد: فیبر نوری در پدافند غیرعامل کاربرد دارد و این نشان‌دهنده اهمیت فیبر نوری در حوزه ارتباطات و فناوری است.

استاندار زنجان با اشاره به برکات نظام مقدس اسلامی، یادآور شد: نفوذ امکانات ارتباطی در روستاها و شهرهای کشور حاصل جانفشانی شهدای جنگ تحمیلی است.

* بسیاری از روستاهای استان از نعمت اینترنت بهره‏مند هستند

وی توسعه اینترنت در شهرها و روستاهای استان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر به برکت نظام مقدس اسلامی بسیاری از روستاهای استان از نعمت اینترنت بهره‏مند هستند.

پروژه فیبر نوری آب‌بر به درام با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‏برداری رسید.

با بهره‏برداری از این پروژه‏ ضریب نفوذ اینترنت و سایر شاخص‏های ارتباطی در این منطقه افزایش یافت.

انتهای پیام/73002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول