اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان ادای وظیفه به شهداست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان از نیازهای ضروری عصر امروز و ادای وظیفه به شهدا است.

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان ادای وظیفه به شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح یادمان شهدای فرهنگی خمین اظهار داشت: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از نیازهای ضروری جامعه است که نهادهای فرهنگی نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هر چه دارد از برکت خون شهدا است، شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند که زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدا گام مؤثری در ادای این حق است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی احداث یادمان شهدای فرهنگی را اقدام مؤثری در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: یکی از اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش در گرامیداشت یاد شهدا احداث این یادمان است که باید از بانیان احداث این یادمان قدردانی کرد.

نصراللهی افزود: فرهنگیان در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های جنگ برای ایران اسلامی افتخار آفریدند امروز نیز در سنگر علم و دانش موجب افتخار، عزت عظمت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

داود جنتی مدیر آموزش و پرورش خمین نیز با اشاره به آغاز عملیات احداث این یادمان از سال 89 تاکنون گفت: شهرستان خمین در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی 32 شهید فرهنگی تقدیم این انقلاب کرده است.

به گفته وی به منظور احداث یادمان شهدای فرهنگی خمین اعتباری بالغ بر 210 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/87002/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول