اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیشبرد انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: باید با صلابت هرچه تمام‌تر ارزش و تأثیرگذاری فرهنگ ایثار و شهادت را که رمز پیروزی و پیشبرد انقلاب اسلامی است، حفظ کنیم و همواره یاد شهدا را زنده نگه داریم.

فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیشبرد انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای سرباز این شهرستان با تسلیت ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: سربازان رشید اسلام با نثار جان خود موجب شدند تا ما از امنیت پایدار و نظام عزت‌آفرین و مقتدر برخوردار شویم.

وی تعداد شهدای سرباز استان کرمان را یک‌هزار و 843 نفر خواند و افزود: در شهرستان جیرفت نیز یادواره شهدای 118 شهید سربازی که برای دفاع از کیان، نظام و دین جان خود را فدا کردند، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

غنچه‌پور با اشاره به اینکه اگر بخواهیم، پی به ارزش راه ایثار و شهادت که این شهیدان در آن گام برداشتند، ببریم، کافی است که نظری بر کتاب «غروب اسلام در آندلس» بیندازیم، تصریح کرد: در این کتاب دو رویکرد ایثار و شهادت و ذلت تن ندادن به جهاد را به خوبی مشاهده می‌کنیم.

وی جنگ نرم را اولویت استکبار جهانی در برابر شکستن اندیشه‌های پاک قرآنی خواند و بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، خداوند را شاکر هستیم که عمر ما را در برهه‌ای از تاریخ قرار داده که طبق فرمایش امام راحل «مردم آن از مردم زمان رسول خدا (ص) برتر هستند».

غنچه‌پور عنوان کرد:‌ هر روز شاهد یک حرکت بسیار تأثیرگذار در سطح جهانی هستیم که انقلاب اسلامی ایران با سرعت و صلابت بیش از پیش مرزها را یکی پس از دیگری در هم می‌شکند، حکام دست‌نشانده طاغوت را به زیر کشیده و با ایجاد انقلاب اسلامی حکومت‌ها را پاک‌سازی کرده و حکومت‌های قرآنی را جایگزین می‌کند. 

فرماندار جیرفت با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که دیگر قادر به راه‌اندازی جنگ سخت علیه انقلاب اسلامی ایران نیست، گفت: بر همین اساس دشمن اکنون از موضع جنگ نرم وارد شده است و تلاش می‌کند تا فرهنگ ایثار و شهادت را از ما بگیرد.

غنچه‌پور با اشاره به فعالیت حدود 3 هزار کانال ماهواره‌ای بیان داشت: با وجود اینکه آنان در این برنامه‌ها مباحثی مانند دفاع از حقوق بشر و آزادی را مطرح می‌کنند در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، سوریه و ... خلاف این شعارهای آنان به خوبی مشهود است.

وی اذعان داشت: به همین دلیل ما باید با صلابت هرچه تمام‌تر ارزش و تأثیرگذاری فرهنگ ایثار و شهادت را که رمز پیروزی و پیشبرد انقلاب اسلامی است، حفظ کنیم و همواره یاد شهدا را زنده نگه داریم.

غنچه‌پور خانواده‌ معظم شهدا را ولی‌نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: وظیفه تمام مسئولان است که با تمام وجود به این خانواده‌ها خدمت کنند تا به برکت خون شهدا پاسدار این ارزش‌ها و ادامه‌دهنده خط سرخ شهادت باشند.

انتهای پیام/80001/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول