اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری یزد خبر داد

حمایت پارک علم و فناوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی

خبرگزاری فارس: رئیس پارک علم و فناوری یزد گفت: پارک علم و فناوری یزد از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی به منظور جذب سرمایه‌گذار در راستای تجاری‌سازی ایده‌ها حمایت می‌کند.

حمایت پارک علم و فناوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی امراللهی امروز در نشست مشترک معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با مدیران حوزه‌های مرتبط و خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات شاخص پارک علم و فناوری یزد، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای شرکت در نمایشگاه‌‌های بین‌المللی است و در این راستا به تازگی چند شرکت یزدی در نمایشگاه اربیل عراق شرکت کرده‌ و سرمایه‌‌های خوبی نیز جذب کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به برخی برنامه‌های پارک علم و فناوری استان یزد گفت: طرح جامع پارک علم و فناوری در یزد 10 ساله است و عمری بیشتر نسبت به سایر استان‌ها دارد.

امراللهی عنوان کرد: با توجه به تعهدی که دولت برای ایجاد 25 هزار شرکت دانش‌بنیان تا پایان برنامه پنجم دارد و 2 هزار مورد از این شرکت‌ها نیز مربوط به استان یزد است، زمینی برای ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در یزد تخصیص یافته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ادیب‌نیا، مدیرکل IT استانداری یزد نیز در این نشست اظهار داشت: شبکه دولت زیرساخت بسیار خوبی در استان دارد و در همه شهرستان‌های استان، امکان اتصال به شبکه دولت فراهم است.

شاهدی، مدیرکل پست بانک استان یزد نیز اظهار داشت: در حال حاضر در استان یزد 152 نقطه ICT روستایی داریم که مخابرات زیرساخت‌ها را فراهم کرده و همه مناطق روستایی به شبکه شتاب متصل شده‌اند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان یزد نیز در این نشست از توزیع 20 میلیارد تومان سود سهام عدالت در استان یزد خبر داد و افزود: به زودی ثبت‌نام از اتحادیه صنف تاکسی‌داران استان یزد نیز آغاز می‌شود.

مرادعلی میر همچنین با اشاره به تخصیص بودجه‌های جاری عنوان کرد: حقوق و دستمزد کارکنان دولت و هزینه‌های جاری ادارات پرداخت شده اما اضافه‌کاری‌ها معوق شده است اما اگر آخر سال پول برسد، اولویت با اضافه کاری‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: البته اولویت‌ها به دستگاه‌ها ابلاغ شده و در صورتی‌که اعتبارات تخصیص یابد، باید با توجه به اولویت‌های ابلاغی آن را هزینه کنند.

طالعی، رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان یزد نیز از نظارت یکپارچه بر روی بیمه‌ها خبر داد و افزود: تعرفه‌ها، پرداخت‌ها و ... در تمامی نمایندگی‌های بیمه‌ای در استان یزد مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد نیز از زیر پوشش قرار گرفتن 680 نخبه در بنیاد نخبگان استان یزد خبر داد.

حبیب زارع افزود: این افراد از بین برگزیدگان کنکور سراسری، دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌ها، مخترعان جشنواره‌ها، برگزیدگان مسابقات قرآنی، دارندگان آثار بدیع فرهنگی و هنری و ... انتخاب شده‌اند.

وی عنوان کرد: تاکنون به نخبگان استان یزد یک میلیارد و 886 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

عطارزاده، مدیرکل پست استان یزد نیز بیان کرد: با نشریات محلی استان یزد، نهایت همکاری در زمینه ارسال مرسوله‌ها را داشته‌ایم و حداقل تعرفه‌ها برای آنها در نظر گرفته شده است.

عادل، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری یزد نیز در این نشست از برگزاری دوره‌های آموزشی مقطع‌دار برای کارکنان دولت خبر داد و افزود: این دوره‌ها اکنون در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال فعالیت است و به زودی در مقطع دکترا نیز فعال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گواهی‌نامه‌های این دوره‌ها مورد تایید وزارت علوم نیز قرار گرفته است.

محمود زارع ناطق، مدیرکل مالی و پشتیبانی استانداری یزد نیز در این نشست از نوسازی ناوگان خودرویی بخشداری‌ها و فرمانداری‌های استان یزد خبر داد.

در این نشست که به همت روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد، 15 نفر از مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

انتهای پیام/2464/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول