اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون هندبال:

هندبال قم با صعود صبا به لیگ برتر رونق می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون هندبال صعود تیم هندبال صبا به لیگ برتر را موجب رونق بیش از پیش هندبال قم عنوان کرد.

هندبال قم با صعود صبا به لیگ برتر رونق می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جلال کوزه‌گری که برای حضور در مجمع انتخابات هیئت هندبال استان قم دوشنبه در قم حضور یافته بود ابتدا در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان حضور یافت و سپس وارد مجمع انتخابات این هیئت شد.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم تشکیل شد، تنها یک کاندیدا حضور داشت که سیدعلیرضا طباطبایی بود و جلال کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال انتخاب وی با تمام آراء اعضای مجمع را نشان‌دهنده وحدت و همدلی خانواده هندبال در قم دانست.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه از اینکه هیئت هندبال قم در فضایی آرام و مطمئن به کار خود در زمینه توسعه این رشته ورزشی ادامه می‌دهد، ابراز خوشحالی کرد و بیان داشت: این مسئله نشان می‌دهد که اینجا همه با هم همدل و همفکر هستند که هندبال قم در مسیر پیشرفت حرکت کند.

وی یادآور شد: من همواره عملکرد هیئت‌های هندبال استان‌های مختلف را بررسی می‌کنم و به نظرم قم با توجه به حمایت‌های بسیار خوبی که اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌دهد و تلاش‌هایی که در هیئت صورت می‌گیرد از هیئت‌های موفق استانی است.

کوزه‌گری بیان کرد: تلاش هیئت برای توسعه هندبال در سال‌های اخیر بسیار خوب بوده است و پیشنهاد می‌کنم که حتما برای تبلیغ در خصوص برنامه‌های مهم هیئت و همچنین ترغیب نوجوانان و جوانان قمی به این رشته حتما تعامل جدی و مستمری با رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما داشته باشید.

وی اضافه کرد: با اینکه قم یک «استان شهر» است اما با اطلاعاتی که کسب کردم می‌دانم چند شهر و بخش تابعه نیز در قم در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند، بنابراین هیئت جدید هندبال قم باید تلاش کند این رشته ورزشی نیز در سایر نقاط قم فعالیت خود را آغاز کرده و هندبال از تک قطبی بودن و صرفا فعالیت در شهر قم خارج شود و در شهرها و روستاهای اطراف نیز توسعه یابد.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان به تیم هندبال صبای قم در راه صعود به لیگ برتر هندبال اشاره کرد و گفت: صبا در موقعیت خوبی برای دستیابی به این مهم قرار دارد و اگر چنین شود حتما در رونق هندبال قم تاثیرگذاری مثبتی دارد اما هیئت باید بداند که برای حضور در لیگ برتر نباید به فکر منابع محدود اداره کل باشد بلکه باید به دنبال جذب حامیان مالی تلاش کند.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول