اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات

رئیس جدید هیئت هندبال قم معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: جلال کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال امروز به قم سفر می‌کند تا با حضور وی رئیس جدید هیئت هندبال استان قم انتخاب و معرفی شود.

رئیس جدید هیئت هندبال قم معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از ادغام‌هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان و پیش از آن از سوی سازمان تربیت بدنی سابق در ترکیب چند فدراسیون ورزشی با یکدیگر صورت گرفت، تعدادی از فدراسیون‌ها و به دنبال آن هیئت‌های ورزشی استان‌ها کاهش یافت و در قم نیز تعداد هیئت‌ها از 46 به 43 هیئت رسید.

یکی از هیئت‌های فعال ورزشی استان قم هیئت هندبال است که با سابقه حضور در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور در هر دو بخش مردان و بانوان از جمله هیئت‌های مطرح و با سابقه به شمار می‌رود.

افراد مختلفی از آغاز به کار این هیئت تاکنون در رأس آن حضور داشته و به عنوان رئیس سعی در رشد و پیشرفت هندبال استان قم داشته‌اند اما در چهار سال اخیر سید علیرضا طباطبایی از تحصیل‌ کرده‌های امر ورزش این مسئولیت را بر عهده داشته است.

هیئت هندبال قم در چند ماه اخیر به شدت پیگیر فراهم کردن امکانات و شرایط مناسب برای تیم هندبال صبای قم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور است و تلاش می‌کند این تیم بعد از هشت سال قم را در لیگ برتر کشور صاحب یک نماینده پرقدرت کند.

نگاهی به آمار و نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که موقعیت تیم هندبال صبای قم در پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور بسیار مطلوب است و صعود این تیم به لیگ برتر هندبال می‌تواند آخرین موفقیت دوره چهار ساله ریاست سید علیرضا طباطبایی در این هیئت باشد.

به هر حال دوره چهار ساله ریاست سید علیرضا طباطبایی در هیئت هندبال استان قم به پایان رسیده و قرار شده امروز با حضور جلال کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال مجمع انتخابات این هیئت به منظور تعیین رئیس جدید تشکیل شود.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مجمع انتخابات هیئت هندبال قم امروز در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار می‌شود تا با نظر اعضای مجمع رئیس جدید معرفی شود.

حضور در لیگ‌های دسته اول هندبال مردان و بانوان باشگاه‌های کشور، موفقیت در کسب عنوان سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور و راهیابی به لیگ دسته اول که قم را در این رده صاحب دو نماینده کرد، درخشش تیم‌های رده‌های سنی پایه هندبال قم در مسابقات قهرمانی کشور در کنار توجه به امر آموزش نیروهای انسانی مرتبط با این رشته و تلاش برای توسعه هندبال از جمله اقدامات دوره چهار ساله ریاست طباطبایی در این رشته بود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول