اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از ایام دهه فجر

انقلاب اسلامی با زبان شعر در خلخال بازگو شد

خبرگزاری فارس: دستاورد‌های انقلاب اسلامی و زحمات امام راحل با زبان شعر در عصر شعر انقلاب خلخال بازگو شد.

انقلاب اسلامی با زبان شعر در خلخال بازگو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این عصر شعر که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و اهالی خلخال در محل سالن ارشاد خلخال برگزار شد، زیبایی‌های انقلاب با کلماتی موزون در قالب ردیف، مصراع و قصیده‌هایی بیان شد که نظر شنوندگان را به خود جلب کرد.

 

در عصر شعر انقلاب خلخال شاعران جوان و پیشکسوت خلخال با سروده‌های خود خاطرات انقلاب را یادآور شده و با بیان ظلم و جور نظام ستمشاهی در حق مردم ایران با رهایی ملت از چنگال استکبار به لحظات پیروزی انقلاب رسیده و در میان باورهای حقیقت هشت سال دفاع مقدس شناور شدند.

شعر زبان گویایی است که در هر زمان بنا به اقتضای زمانی گویای واقعیت‌های جامعه ما بوده است و در خلخال نیز با برگزاری عصر شعر انقلاب دستاورد‌های شهدا و امام راحل در قالب سروده‌های اقشار مختلف بیان شد.

 

عصر شعر انقلاب خلخال که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال ترتیب یافته بود با تجلیل از نفرات برتر در زمینه شعر، تجلیل از برگزیده جهانی نقاشی محیط زیست و شاعران برجسته شهرستان، هنرمندان و اصحاب رسانه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در بخشی از این مراسم اجرای سرود دسته جمعی نونهالان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خلخال حال و هوای دیگری به این مراسم بخشید.

انتهای پیام/62008/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول