اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال نفت آبادان:

دروازه‌بان‌های نفت در شرایط مناسبی قرار دارند

خبرگزاری فارس: مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صنعت ‌نفت این روزها آماده حفاظت از دروازه تیمشان هستند.

دروازه‌بان‌های نفت در شرایط مناسبی قرار دارند

عیسی دارم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: تمرینات بسیار خوبی را در هفته جاری پشت سر گذاشته و دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صنعت نفت در شرایط بدنی و روحی خوبی قرار دارند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: تمرینات تخصصی خوبی را پیگیر بوده و دروازه‌بان‌های تیم ما این روزها آماده حفاظت از دروازه تیمشان هستند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در بازی پیشین تیم صنعت نفت و رویارویی با تیم گهر دورود، دروازه تیم ما بسته مانده و امیدوار هستیم که این روند ادامه پیدا کند.

وی از دیدار بعدی تیم فوتبال صنعت نفت در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و خاطرنشان کرد: برای کسب نتیجه به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفته و برای به دست آوردن پیروزی ناامید نیستیم.

دارم در پایان گفت: با وجود اینکه می‌دانیم بازی سختی را در برابر زردپوشان اصفهانی پیش‌رو داشته اما برای برد وارد زمین شده و امیدوار هستیم که با دست پر از زمین خارج بشویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین مسابقه خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر کشور با نتیجه صفر بر صفر در برابر گهر دورود متوقف شد؛ طلایی‌پوشان آبادانی در ادامه همین مسابقات روز جمعه در فولادشهر اصفهان به مصاف سپاهان این شهر می‌رود.

انتهای پیام/72009/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول