اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس خبر داد

تجلیل مقام معظم رهبری از مجمع خیرین سلامت فارس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تجلیل مقام معظم رهبری از مجمع خیرین تامین سلامت فارس خبر داد.

تجلیل مقام معظم رهبری از مجمع خیرین سلامت فارس

محمدهادی ایمانیه امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان 32 تخت‌خوابی امام حسن عسکری (ع) زرقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: چندی قبل تعدادی از اعضا به نمایندگی مجمع خیرین سلامت استان فارس به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شده‌اند که در این دیدار بدون اینکه نامی از استان فارس برده شود شخص رهبری به تجلیل از فعالیت‌های خیرین بهداشت و درمان در این استان پرداخته‌اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری (مد) در این دیدار فرموده‌اند که باید از مردم فارس و شیراز تشکر کنیم که این کار را در کشور آغاز کردند.

ایمانیه ادامه داد: خیران استان فارس در عرصه سلامت بیش از 200 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان امام حسن عسکری (ع) زرقان به مساحت 10 هزار متر مربع و 3 هزار متر زیربنا با هزینه 13 میلیارد ریال تکمیل شده که این هزینه به نرخ روز بسیار بیشتر از این می‌شود.

ایمانیه اضافه کرد: در استان فارس مراکز درمانی دانشگاه به‌نام 13 معصوم نامگذاری شده بود و تنها نام متبرک امام حسن عسکری مانده بود که نام مقدس 14 معصوم بر مراکز بهداشتی درمانی این استان نام‌گذاری شده باشد.

به گفته وی، این بیمارستان 32 تخت‌خوابی همزمان با شهرستان شدن زرقان به بهره‌برداری می‌رسد و در صورتی که به صورت هیئت امنایی اداره شود برکات بسیاری برای این شهر و فارس خواهد داشت.

به گزارش فارس، بیمارستان امام هادی (ع) زرقان با مشارکت خانواده حمزعلی در تامین زمین، خانواده انتظاری در احداث ساختمان و شورا و شهرداری زرقان به اهتمام دانشگاه علوم پزشکی فارس با حضور استاندار این استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ 2448/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول