اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 194

قدمی: انقلاب ایران جرقه بیداری اسلامی در جهان شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیباج گفت: انقلاب ایران جرقه بیداری اسلامی در جهان شد و همه ما مقابل این انقلاب و خون شهدا مسئول هستیم.

قدمی: انقلاب ایران جرقه بیداری اسلامی در جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام سیدجلیل قدمی عصر امروز در مراسم جشن انقلاب که با حضور رؤسای ادارات و مسئولان شهر دیباج برگزار شد، اظهار داشت: ما در شرایط حساس قرار داریم و اگر در زمان انقلاب، شاه پهلوی مقابل مردم قرار داشت، اینک دشمنان ملت هزاران برابر بیشتر شده است و آمریکا و اسرائیل در رأس آنان قرار دارد.

وی دستاوردهای انقلاب را برشمرد و افزود: مقابله با استکبار جهانی ایجاد قدرت برای ایران در منطقه و همچنین دستیابی به فناوری موجود از جمله افتخارات و دستاوردهای ایران است.

امام جمعه دیباج اظهار داشت: امنیت در کشور مسئله مهمی است که جوانان وطن با از خودگذشتگی، گذشت و فداکاری خون خود این مسئله مهم را به کشور هدیه دادند.

قدمی با تأکید بر افزایش بصیرت و آگاهی در مواجهه با مسائل مختلف گفت: اگر مشکلاتی وجود دارد نباید بزرگ‌نمایی شود؛ چرا که خدمات دولت و مجلس به صورت چشمگیر مشاهده می‌شود و متأسفانه عده‌ای چشم خود را به روی حقایق می‌بندند.

وی یادآور شد: آیا دوران پهلوی را فراموش کرده‌اند مردم در دوران پهلوی امنیت، آسایش و رفاه نداشتند، باید شکرگزار باشیم چون انقلاب موجب آسایش و رفاه برای مردم شد و هیچ‏گاه سختی‌های آن زمان را از یاد نبریم و در حال حاضر که در اقتصاد مقاومتی به سر می‌بریم باید توان خود را در برابر مشکلات ارتقا دهیم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم رژه موتورسواران، یگان‌های امداد و ماشین‌های آتش‌نشانی نمایشی دیدنی را آفریدند.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول