اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلسم والیبال کردستان شکسته شد

عطاالله حیدری بر کرسی ریاست هیئت والیبال نشست

خبرگزاری فارس: سرانجام و پس از کش و قوس‌های فراوان اعضای مجمع والیبال کردستان عطاالله حیدری را شایسته ریاست بر هیئت دانسته و او را برای 4 سال به این سمت انتخاب کردند.

عطاالله حیدری بر کرسی ریاست هیئت والیبال نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مجمع انتخابات ریاست هیئت والیبال استان کردستان ظهر‌امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان با حضور دو نامزد برگزار شد و طی آن عطاالله حیدری با کسب 11 رأی از مجموع 17 رأی ماخوذه به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که در مجمع انتخابات قبلی این رشته تنها نامزد تصدی این پست نتوانسته بود حدنصاب آرای لازم را کسب‌کند و این‌امر با تعجب رئیس فدراسیون والیبال نیز روبرو شده بود.

حاشیه‌ها موجب توقف والیبال کردستان شد

در ابتدای این جلسه و پیش از مراسم رای‌گیری مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه در 30 سال گذشته در این رشته‌ورزشی به آن‌صورت که خواست مردم و علاقمندان بوده، کار‌جدی صورت نگرفته، دلیل امر را وجود حواشی‌زیاد در این ورزش دانست.

مهران تیشه‌گران وقوع این امر را با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای خوب در این رشته، موجب ناخشنودی عنوان کرد و افزود: حواشی پیش‌آمده در این رشته روند پیشرفت والیبال‌کردستان را کند کرده است.

وی با بیان اینکه ریاست فدراسیون والیبال به علت سابقه فعالیت در استان از نزدیک با مشکلات این ورزش در کردستان آشنا است، اظهار کرد: از فدراسیون می‌خواهیم تا در زمینه رفع‌مشکلات والیبال‌کردستان ما را راهنمایی و هدایت کند.

تیشه‌گران در پایان با تاکید بر حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان از نامزد پیروز، ابراز امیدواری کرد با سروسامان گرفتن ریاست هیئت، شاهد بالندگی این ورزش در سطح استان باشیم.

اولویت نخست مدیریت روابط انسانی است

در ادامه این جلسه رئیس جدید هیئت با بیان اینکه به تنهایی قادر به معجزه در والیبال‌کردستان نیست، نیاز امروز والیبال استان را برنامه‌ریزی و استفاده از خرد‌‌‌جمعی عنوان‌کرد و افزود: اولویت نخست باید مدیریت صحیح بر روابط‌انسانی باشد.

عطاالله حیدری جذب منابع‌انسانی دارای علم و دانش روز والیبال جهان را دیگر اولویت برنامه‌های خود ذکر کرد و گفت: راهبردهای هیئت در سه بخش کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف شده است.

وی راهبردهای بلند‌مدت خود را ایجاد پایداری و ثبات در منابع و حضور در رده‌های ملی عنوان کرد و از به‌کارگیری انواع روش‌های علمی به منظور ارتقای منابع موجود با تاکید بر نیروی انسانی، خلق و جذب منابع جدید و تربیت و توانمند‌سازی منابع جذب‌شده به عنوان برنامه‌های میان مدت خود نام‌برد.

حیدری ارتقای زیرساخت‌های موجود، بسترسازی برای ایجاد زیرساخت‌های والیبال استان، افزایش توانمندی‌های مربیان، داوران و بازیکنان استان با حفظ کمیت آنها را اهداف اختصاصی خود اعلام کرد.

رئیس هیئت والیبال کردستان همچنین توجه به اخلاق‌اسلامی، انسانی و کرامت‌فردی، و تقویت روحیه جوانمردی را به‌عنوان ارزش‌های حاکم بر جامعه را از دیگر برنامه خود ذکر کرد و افزود: تلاش می‌شود تا به موازات توجه به بعد جسمانی و قهرمانی در ورزش، بعد معنوی آن نیز سرلوحه امور قرار گیرد.

وی در پایان وجود تجهیزات و امکانات این ورزش در سطح استان را شرط لازم اما ناکافی والیبال دانست و ابراز امیدواری کرد همه دست‌اندرکاران این رشته حمایت خود را از هیئت والیبال و مدیریت جدید آن ادامه دهند.

گفتنی‌است در رای‌گیری امروز ابوالفضل حنیفی دیگر نامزد و سرپرست سابق هیئت تنها 6 رای کسب کرد، ضمن آنکه گفته شد آرش آریان‌نژاد نامزد سوم این سمت انصراف کتبی خود را اعلام کرده است.

انتهای پیام/79012/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول