اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کشور:

دشمن تحمل دیدن ایران اسلامی در قله‌های پیشرفت و افتخار را ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شرایط فعلی کشور و تحریم‌های خصمانه دشمن علیه کشور اظهار داشت: امروز دشمنان تحمل دیدن ایران در قله‌های پیشرفت و افتخار را ندارند.

دشمن تحمل دیدن ایران اسلامی در قله‌های پیشرفت و افتخار را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان در سالن ورزشی کارگران همدان گفت: مسئولان نباید با تصمیمات اشتباه، جدل‌ها و برخوردها مردم کشور را آزار دهند.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور و تحریم‌های خصمانه دشمن علیه کشور اظهار داشت: امروز دشمن تحمل دیدن ایران در قله‌های پیشرفت و افتخار را ندارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: با وجود فشارهای غرب علیه نظام، ملت ایران با تاریخ درخشان، توان گذشته خود، فرزندان سختکوش و زنان و مردان صبور، راه انقلاب را همچنان با صلابت ادامه خواهد داد.

وی انقلاب اسلامی ایران را مظهر قدرت اسلام توصیف کرد و افزود: پیام انقلاب ما دفاع از حقوق انسان‌های مظلوم و ستمدیده است.

پورمحمدی با یادآوری تلاش‌های اخیر دشمن برای به زانو درآوردن ملت ایران خاطرنشان کرد: مشکل دشمن ساخت بمب اتمی ایران نیست، بلکه مشکل دشمن موفقیت‌ها، دانش‌ها و توفیقاتی است که در عرصه‌های مختلف از آن ملت ما شده است.

وی با بیان اینکه نسل دانشمند ما امروزه میانگین 30 سال را دارند و ثابت کرده‌اند که حامی نظام هستند، تصریح کرد: این در حالی است که نسل جوان ما انقلاب و حتی دوران دفاع مقدس را ندیده، اما با دلبستگی و عشق به کشور برای رشد و اعتلای آن تلاش کرده است.

رئیس بازرسی کل کشور در گریزی به سال‌های قبل از انقلاب و وضعیت صنعت کشور اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب برای تأمین حداقل نیاز کشور وابسته به خارجی‌ها بودیم و کالاهای کوچک را نیز از خارج از کشور وارد می‌کردیم، اما امروز علم ایران فضا را می‌شکافد.

وی ادامه داد: حضور بیش از 40 هزار مستشار آمریکایی، یهودی و اسرائیلی در کشور باعث شده بود تا عرصه صنعت و تولید کشور محتاج حضور این مستشاران خارجی باشد.

پورمحمدی در ادامه سخنانش وجود یک هزار و 300 واحد صنعتی در همدان و 80 هزار واحد صنعتی در سطح کشور را یادآور شد و گفت: امروز اکثر کالاها در کشور ساخته می‌شود و پیچیده‌ترین دانش‌ها نیز در اختیار فرزندان این کشور است.

وی در پایان عنوان کرد: با تلاش کارگران، مدیران، کارفرمایان و متخصصان، کشور امروز در همه عرصه‌های مختلف از قبیل هوافضا، دارو، صنایع غذایی و... توفیقات متعددی نصیب ملت ایران شده است.

انتهای پیام/2499/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول